- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

субота, 14 травня 2016 р.

ЗМІНИТИ СИСТЕМУ, А НЕ СТВОРЮВАТИ ФЕЙКОВІ ОСББ…

…або чому ОСББ, як юридичні особи, сьогодні, висять у повітрі

Наразі, Дніпропетровщина вчергове стала полігоном проведення «пілотних проектів» - «рейхформ» гібридної колективізації і геноциду – дослідницьких експериментів із визначення межі соціального терпіння, які, в найближчому майбутньому, можуть призвести до соціального вибуху.

Після багатьох проведених на теренах області «пілотних проектів», різного спрямування, і, останнього, стосовно фейкового «добровільного об’єднання» територіальних громад, засмальцьовані, липкі рученята «рейхформаторів» дотяглися до спільної власності громадян у сфері житлово-комунального господарства. Сьогодні, під виглядом реформування ЖКГ, через створення ОСББ, відбувається чергова широкомасштабна афера пограбування українського народу.
В Дніпропетровську мобільні групи грантососів наближених до міськ- і облради, гастролюють житловими масивами міста (виконуючи встановлений план), спонукаючи мешканців багатоквартирних будинків (через завербовані ініціативні групи) створювати ОСББ – об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, розповідаючи їм про Нью-Васюки та квіти у горщиках на сходових клітинах будинків «щасливців», - і жодного слова про ризики і фальсифікації.
Моє особисте спілкування із багатьма головами вже «створених» (як їм здається) ОСББ не находить відповіді на головне питання – оформлення прибудинкової території, як складової цілісного майнового комплексу. Також дуже багато питань існує щодо оформлення не тільки допоміжних приміщень та споруд, а й нежитловими приміщеннями, що не належать до житлового фонду і є самостійними об’єктами нерухомого майна цілісного майнового комплексу багатоквартирного будинку.
«Щасливці» більше ніж півтисячі вже «створених» у Дніпропетровську ОСББ мусять знати, що оформлені ними юридичні особи (як їм здається), наразі, «висять у повітрі», адже на даний момент оформлення землі під відповідними будинками, не кажучи про прибудинкові території, є неможливою, нездійсненою і незаконною процедурою. І ось чому.

По-перше, розберемось з юридичним статусом ОСББ:

У відповідності до положень Цивільного кодексу України, юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку.
Юридична особа наділяється цивільною правоздатністю і дієздатністю, може бути позивачем та відповідачем у суді. Юридичні особи створюються шляхом об’єднання осіб та (або) майна і, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права (яким повинні бути ОСББ). Юридична особа приватного права створюється на підставі установчих документів, а також може створюватися та діяти на підставі модельного статуту.
Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.
Непідприємницькі товариства (ОСББ) є товариства, які не мають на меті одержання прибутку для його наступного розподілу між його учасниками.
Непідприємницькі товариства (кооперативи, крім виробничих, об’єднання громадян тощо), якими на сьогодні є ОСББ, можуть поряд зі своєю основною діяльністю здійснювати підприємницьку діяльність, якщо інше не встановлено законом і якщо ця діяльність відповідає меті, для якої вони були створені, та сприяє її досягненню.
Отже, ми з’ясували, що ОСББ, це непідприємницьке товариство (об’єднання його співвласників), яке створюється шляхом об’єднання осіб та майна. Тобто ОСББ може бути тільки юридичною особою публічного права і створюється лише розпорядчим актом (в даному випадку) органу місцевого самоврядування. Після створення, ОСББ проходить реєстрацію (легалізацію) у встановленому законом порядку.
Наразі, юридичні особи ОСББ проходять «реєстрацію-легалізацію», із занесенням (в кращому випадку) відповідних даних до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, грубо потураючи чинне законодавство і конституційні принципи публічного права.

По-друге, з’ясуємо майновий статус землі і прибудинкових територій:

Згідно до положень чинної Конституції України земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. З свого боку, держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності і господарювання, соціальну спрямованість економіки, а також рівність усіх суб’єктів права власності перед законом.
В Конституції зазначено, що земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується та набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
В статті 142. Конституції України земля визначена як матеріальна та фінансова основа місцевого самоврядування, а головне - є власністю і територіальною складовою відповідних територіальних громад.
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначає територіальну громаду, як первинний суб'єкт місцевого самоврядування та наголошує на її обов'язковому юридичному статусі, юридичної особи публічного права. А стаття 60., цього закону, закріпляє майнове право на землю за територіальними громадами сіл, селищ, міст та районів у містах.
З огляду на все вищезазначене хотілося б констатувати, що в існуючих умовах за відсутності законного власника (територіальної громади, юридичної особи публічного права) землі у Дніпропетровську і області, з його відкритим земельним кадастром і відкритими реєстрами облікованої власності і власників, узаконення земельних ділянок під новоствореними юридичними особами ОСББ, не говорячи про їх прибудинкові території, є протиправними і протизаконними діями. Саме тому, сьогодні всі створені ОСББ (юридичні особи) у Дніпропетровську і області, за визначенням, не є власниками ані земельних ділянок під їхніми багатоквартирними будинками, ані земельних ділянок їх прибудинкових територій.
Ось такий вінегрет! Юридична особа публічного права (ОСББ), «легалізована» через реєстрацію як юридична особа приватного права – підприємець, має більше майнове право на ділянку марсіанської поверхні, аніж майнових прав на землю під відповідним будинком, не говорячи вже про прибудинкову територію.
ОСББшники! Що ви створюєте? Без територіальних громад, юридичних осіб публічного права, всі створені ОСББ є мильними бульбашками. Вивчайте і не порушуйте закон бо рано чи пізно прийдеться нести відповідальність. Незнання законів не звільняє від юридичної і кримінальної відповідальності.

Матеріал підготував: Сергій Філіпенко

Відео і фото – зустріч представників інформаційно-навчального та комунікаційного центру «Територіальна громада як суб'єкт самоврядування» в місті Дніпропетровську з мешканцями будинків Чечелівського (Красногвардійського) району у місті.

Голова громадської організації «Громадянська дія» Дмитро Скобліков (на відео) розповів про діяльність створеного ним ОСНу. 





Матеріали по темі:

Як створити ОСН?


ОСББ или ЖЭК. Что лучше? Собственник умер. Да здравствует собственник! Выбираем из двух зол меньшее


ОСББ или ЖЭК. Что лучше? ОСББ, нас спасет ОСББ?


ОСББ? Ні, я не фінансую ГЕНОЦИД!


В Дніпропетровську працюватиме інформаційно-навчальний та комунікаційний центр «Територіальна громада як суб’єкт самоврядування»


ОСББ или ЖЭК. ЖЭК! Только ЖЭК территориальной громады!


Что будет, если вам не повезет с управляющим ОСМД? (видео)


Мережа влади: Обережно! ОСББ (відео)


ОСББ, управителі? НІ! Комунальні підприємтва в громади!


Знову про ОСББ листівка для сусідів


ОСББ? Ні, я не фінансую ГЕНОЦИД!


Как навести порядок в доме? (формат листовки)


Як фальсифікують ОСНи (ОРГАНИ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ)


ОСББ чи ОСН? Порівняння функцій та можливостей

ЗАКОН УКРАЇНИ Про органи самоорганізації населення

Про капітальні ремонти житлового фонду за кошти місцевих бюджетів

З 1 липня вступає в дію Закон про управління багатоквартирним будинком

ДЕЦЕНТРАЛИЗАЦИЯ ПУТЕМ ТЕРРИТОРИАЛЬНОЙ САМООРГАНИЗАЦИИ

Как простые украинцы могут контролировать любые незаконные решения КП и органов местного самоуправления через ОСНы

Органи самоорганізації населення

Порядок создания ОСН (описание процедуры и образцы бланков)

ПОВНОВАЖЕННЯ ОРГАНІВ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ

ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНА ОСНОВА ОРГАНУ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ

ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНУ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОВНОВАЖЕНЬ ОРГАНІВ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ТА ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ ЩОДО ОРГАНІВ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ




1 коментар:

  1. "Заявляю про ненадання мною згоди на обробку моїх персональних даних." ( http://pravogromady.blogspot.com/2018/02/blog-post_30.html ).Цією фразою людина визнає себе фіз. особою, бо "персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу..." .Відповідно до цього визначення,громадянин не може мати персональних даних-в нього тільки паспортні дані.

    ВідповістиВидалити

- КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ - Стаття 5. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. -
- Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Стаття 19. Конституції України -

НАЙЦІКАВІШЕ В БЛОЗІ