- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

пʼятницю, 5 серпня 2016 р.

У Львівській ОДА думають, що робити з сільськими головами, які проти об’єднання громад

Усі районні державні адміністрації повинні до цієї п’ятниці підготувати паспорти об’єднаних територіальних громад у своїх районах і в електронному та паперовому вигляді передати їх в обласну державну адміністрацію.

Про це на сьогоднішній нараді із заступниками голів РДА, відповідальними за реформу децентралізації у своїх районах, їх зобов’язала заступник голови Львівської обласної державної адміністрації,  в.о. голови ЛОДА Ірина Гримак, інформує прес-служба ОДА.
Радник голови ЛОДА з питань децентралізації Віталій Корецький на нараді розповів про те, що на сьогодні у Львівській області є 22 ініціювання зі створення об’єднаних територіальних громад. Проте необхідні пакети документів в ЛОДА наразі надали лише три громади. У інших цей процес гальмується головами окремих сіл, котрі не дають згоди на створення ОТГ.
Відтак Ірина Гримак зобов’язала скласти графік зустрічей голів РДА з тими сільськими головами, які стоять на заваді створення ОТГ. За її словами, сільським головам передусім треба роз’яснювати економічні переваги ОТГ та ризики не об’єднання, які існують у зв’язку з великою кількістю дотаційних сільських рад.
Своєю чергою, Віталій Корецький, відповідаючи на питання, що робити у випадку, якщо окремі сільради не хочуть об’єднуватися у межах існуючого проекту перспективного плану, а бачать себе в інших ОТГ, підкреслив, що змін у проект перспективного плану через це вносити не будуть. Адже це призведе до руйнування перспективного плану, який базується на фінансово-економічних розрахунках.
Консультант проекту Пульс Асоціації міст України Галина Гречин заявила: «Не можна залишати наодинці з проблемами голів тих місцевих рад, які працювали зі своїми громадами, де ради дали згоду на об’єднання, але в результаті можуть залишитися ні з чим через так званих «залишенців», тому що утворення ОТГ не відповідно до перспективного плану не дозволить цим громадам отримати державні субвенції та дотації». Галина Гречин також нагадала, що, згідно з чинним законодавством, державну підтримку, медичну та освітню субвенцію отримують громади, об’єднані відповідно до перспективного плану.
Фото: Львівська ОДА

Немає коментарів:

Дописати коментар

- КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ - Стаття 5. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. -
- Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Стаття 19. Конституції України -

НАЙЦІКАВІШЕ В БЛОЗІ