- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

суботу, 24 червня 2017 р.

Маркіян Гудз про статус територіальної громади як юридичної особи публічного права

Вчора був на юрфаку.
Відбувся захід з порядком денним про народ як джерело влади, про територіальні громади та місцеві вибори.
Вкотре переконався, що в Україні юристів немає. Ні, вони є за дипломом, ступенями і званнями, але не українські, а радянські.

Статус юридичної особи публічного права дає можливість:
а) бути територіальній громаді (усім громадянам) власником землі та комунального майна.
б) мати територіальній громаді свій бюджет
в) утворити самоврядній громаді на підставі Статуту тергромади свої органи місцевого самоврядування, тобто бути джерелом влади, локальною владою, здійснювати владу через органи.
Якщо тергромада не має статусу юрособи, виконати чинну Конституцію, ЦК неможливо в частині власності, місцевих бюджетів, неможливо провести місцеві вибори, бо не існує органів місцевого самоврядування.
Дійсність така, шо місце територіальних громад займають органи в статусі юросіб, тобто обмежене коло осіб з органів підміняє собою увесь український народ, усіх громадян України - членів територіальних громад. Органи не утворені самоврядною громадою, і які постали в будь-який інший спосіб, не можуть бути органами місцевого самоврядування.
В ході подальшої дискусії не прозвучало жодного контраргументу, дехто з "юристів" пропустив ці питання мимо вух, дехто просто говорив своє, тобто заговорював проблему, дехто просто розказував про вибори), а дехто додумався в безадресному звинуваченні в медведчукізмі )) Сили духу назвати речі своїми іменами не вистачило ні в кого... Лєнінська влада рад, совок процвітає...
Якби ви вчились так, як треба, 
То й мудрість би була своя. 
А то залізите на небо: 
«І ми не ми, і я не я, 
І все те бачив, і все знаю, 
Нема ні пекла, ані раю, 
Немає й бога, тілько я!

Фейсбук, Markiyan Gudz

2 коментарі:

  1. Взагалі то все правильно. Але беручи до уваги те, що ми довгий час спали, а вони плідно працювали над створенням сьогодняшніх реалій, то треба користуватись їхніми методами. Закон що дишло. Головне знати напрям руху. Так от, Людина не є юридичною особою, бо статус юридичної особи потрібен для обкладання цієї Людини оброком. Це перше. По-друге, гурт Людей, територіальна громада, так само не може бути юридичною особою. І Людина, і громада є співвласниками держави і не повинні сплачувати нікому оброк. А от для веденя господарської діяльності потрібно оформлення статусу юрособи щоб можно було вести контроль та управління за економікою та використанням ресурсів. Для того, щоб або Людина, або громада виконувала господарську діяльність потрібно утворювати юридичний орган від Людини або від громади. Тобто, суб'єкт господарювання це органоднієї або більшої кількості Людей. В нашому Алгоритмі утворення територіальної громади це Споживче Товариство. Всі члени територіальної громади є акціонерами цього Товариства. Таким чином кожна Людина, громадянин України є співвласником всіх державних ресурсів та результатів господарської діяльності держави. Все.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Споживче товариство це така сама підміна та суррогат тергромади. Якби про це казали як перехідний етап, я б можливо погодився

      Видалити

- КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ - Стаття 5. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. -
- Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Стаття 19. Конституції України -

НАЙЦІКАВІШЕ В БЛОЗІ