(Матеріал за 25 листопада
2012 року – ред.)
В Верховній Раді лежить і чекає слушного
моменту, щоб нас в чергове «развєсті, как котят» проект закону «Про об’єднання
територіальних громад». Ось що нам приготували апологети «покращання».
Цитата: «Передбачається,
що середня чисельність сільської громади при об’єднані у нову територіальну
громаду складе 9 тисяч осіб, середня кількість населених пунктів у сільській
громаді складе 16, очікувана середня площа громади – близько 400 кв. км.
Виходячи з зазначених параметрів, переважна
частина нових громад буде створена на базі районів, що існували в УРСР до
адміністративно-територіальної реформи 1954-1960 років.» (Пояснювальна записка до проекту закону «Про об’єднання територіальних
громад», далі: ПЗ)
Зараз же планується відновлення адміністративно-територіального устрою сталінського типу в погіршеному варіанті.
Зараз же планується відновлення адміністративно-територіального устрою сталінського типу в погіршеному варіанті.
І це вже другий крок на шляху розвалу місцевого
самоврядування.
Першим кроком було суттєве скорочення чисельності представницьких органів народовладдя за Законом України «Про вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» 1998року.(Далі: ЗУ1998)
Першим кроком було суттєве скорочення чисельності представницьких органів народовладдя за Законом України «Про вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» 1998року.(Далі: ЗУ1998)
Автоцитата: «Павлоградська міська рада першого демократичного скликання мала
чисельність 180 депутатів.
За ініціативою групи депутатів був утворений опозиційний «Демблок» (більше 40 депутатів), а за ініціативи депутата міськради шахтаря Володимира Тусніна створено осередок самоврядування шахтарського мікрорайону «40 років Жовтня», до якого ввійшли всі депутати цього мікрорайону, і де переважаючу більшість мали депутати «Демблоку».
За ініціативою групи депутатів був утворений опозиційний «Демблок» (більше 40 депутатів), а за ініціативи депутата міськради шахтаря Володимира Тусніна створено осередок самоврядування шахтарського мікрорайону «40 років Жовтня», до якого ввійшли всі депутати цього мікрорайону, і де переважаючу більшість мали депутати «Демблоку».
(Нами було напрацьовано безцінний досвід реального самоврядування
мікрорайону, який ще треба узагальнити і зберегти на майбутнє.)
Для свавільного грабежу суспільної власності
чисельність одномандатних мажоритарних округів в Павлограді було зменшено зі
180 до 23(!). За партійними списками додатково обираються також 23 НЕ НАРОДНИХ
депутати по багатомандатному округу. Всього (відповідно до ЗУ1998) –
46депутатів міськради Павлограда.» Кінець цитати (Докладніше: «Народна Конституція України: місцеве
самоврядування»Передмова
до розділу 17+)
Тоталітарні режими намагаються централізувати владу, для чого
утворюють штучні укрупнені адміністративно-територіальні об’єднання для
досягнення наступних цілей:
по-перше – це диктується дефіцитом відданих диктатору кадрів;
по-друге – здійснюється підпорядкування цим кадрам адміністративно-розпорядчих функцій по відношенню до сукупного бюджету територіальних громад, їхніх земель і майна;
по-третє – нищення місцевого самоврядування, як перешкоди до свавільного «дерибану».
по-перше – це диктується дефіцитом відданих диктатору кадрів;
по-друге – здійснюється підпорядкування цим кадрам адміністративно-розпорядчих функцій по відношенню до сукупного бюджету територіальних громад, їхніх земель і майна;
по-третє – нищення місцевого самоврядування, як перешкоди до свавільного «дерибану».
Цитата: «Ст.4.1.2 …у складі об’єднаної територіальної громади
не може існувати іншої територіальної громади, яка має свій представницький
орган місцевого самоврядування» (Проект
ЗУ «Про об’єднання територіальних громад» Далі: «Проект ЗУ»);
Цитата: «Ст.7.2. Органи місцевого самоврядування територіальних громад сіл, селищ, міст, що вирішили об’єднатися, припиняються як юридичні особи після передачі органам місцевого самоврядування об’єднаної територіальної громади всього свого рухомого і нерухомого майна, доходів місцевих бюджетів, інших коштів, землі, природних ресурсів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади села, селища, міста, їх частки у спільній власності територіальних громад, що перебувають в управлінні районної і обласної рад, а також прав, обов’язків та зобов’язань.»(Проект ЗУ)
Цитата: «Ст.7.2. Органи місцевого самоврядування територіальних громад сіл, селищ, міст, що вирішили об’єднатися, припиняються як юридичні особи після передачі органам місцевого самоврядування об’єднаної територіальної громади всього свого рухомого і нерухомого майна, доходів місцевих бюджетів, інших коштів, землі, природних ресурсів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади села, селища, міста, їх частки у спільній власності територіальних громад, що перебувають в управлінні районної і обласної рад, а також прав, обов’язків та зобов’язань.»(Проект ЗУ)
Це означає, що староста села має право виступу на сесії об’єднаної ради тільки при розгляді питань громади його села, а голосувати він права не має взагалі!
– згортання реального самоврядування в сільських територіальних громадах;
– позбавлення сільських територіальних громад адміністративно-розпорядчих функцій по відношенню до земель і майна;
– з’являється можливість маніпулювання інтегрованими бюджетними коштами, щоб спричинити протиріччя і напруженість відносин між громадами різних сіл («Розділяй і володарюй!» – прикладом аналогії може служити сучасний розподіл коштів державного бюджету для Донбасу і для західних областей України: «своїм» – по-максимуму, іншим – залишки.
Зауважу: «своїм» – це не означає «своїм громадянам»; скоріше – це тим, з ким загодя домовлено про спільний «дерибан» бюджетних коштів та матеріальних громадських надбань.)
– значно спрощується маніпулювання виборчим процесом.
Цитата:Укрупнення «призведе до економії бюджетних
видатків на органи управління. Так за розрахунками на базі даних Запорізьської
області така економія може скласти близько 20% існуючих видатків на органи
управління по області» (ПЗ).
Цитата: «Ст.4.1.6 ...відстань від адміністративного центру
об’єднаної територіальної громади до найвіддаленішого населеного пункту цієї
громади не може перевищувати, як
правило, 30
кілометрів (по
автомобільних дорогах загального користування)» (Проект ЗУ) («Як
правило» означає, що «30 кілометрів» – це дим в очі.)
Із цих двох
цитат видно, що авторів «дуже хвилює» економія місцевих бюджетів, і їх
абсолютно не обходить, у що виллються витратичасу і коштів на поїздки до
«центру» простих громадян «за якимось папірцем», без якого людина в нашій не
своїй державі – «комашка». Між «периферією» і «центром» маршрутного сполучення
однозначно не буде, бо такі маршрути не будуть рентабельними («Донбасс
порожняк заради нас гонять нє будєт!»).
КЕРІВНИЦТВО ДО
ДІЇ:
Поняття «адміністративно-територіальний» – означає, що вказана територія має
єдину територіальну адміністрацію і єдиний територіальний бюджет.
Адміністративно-територіальний устрій держави має бути похідним від природно завершених утворень
компактного проживання людських спільнот зі своєю інфраструктурою, історією,
місцевими традиціями, прив’язаністю до території свого мешкання, усвідомленням
своєї спорідненості з односельцями (в’язівчани, межирічани, булахівчани і
т.д.). Тільки такі природні людські спільноти є «ТЕРИТОРІАЛЬНИМИ ГРОМАДАМИ». І
тільки за таких умов можливе реальне місцеве самоврядування.
Іншими словами, адміністративно-територіальний устрій повинен
базуватися на цих природних територіальних
громадах. Все інше – є штучними, неприродними утвореннями, які взагалі не
можна називати «громадами». Таке «укрупнення» здійснюється з метою забезпечення
кулуарного запровадження корупційних і грабіжницьких схем «дерибану»
загальнонародних багатств та полегшення маніпуляцій з виборами і референдумами.
Ми зобов’язані зупинити подальше сповзання до устрою держави
необмеженої диктатури олігархії і встановити реальне народовладдя.
І ми це зробимо. Обов’язково.
І ми це зробимо. Обов’язково.
Будьмо!
Володимир Степаненко
Немає коментарів:
Дописати коментар