- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

четвер, 9 червня 2016 р.

Новітня радянізація України

Розбіжність між територіальними громадами і органами в тому, що тергромада - це влада, а орган - це частина структури тергромади, тобто, орган влади, утворений владою (громадою). Зазвичай, органи влади (місцевого самоврядування) утворюються на підставі Статуту територіальної громади (згідно з Конституцією України та Європейською хартією місцевого самоврядування) або іншими окремими рішеннями тергромади.

Свої рішення тергромада може приймати тільки на своїх загальних зборах або ж на місцевому референдумі. Керуючись наведеним вище, однозначно доводиться констатувати, що в Україні не існує жодного органу місцевого самоврядування, адже не існує жодного Статуту, прийнятого тергромадою. Часто-густо можна зустріти липові статути, які прийняті, затверджені або зареєстровані "органами". Але будь-які дії органів відносно Статутів тергромад - це нонсенс, бо як ще не утворені органи можуть щось вчиняти з документами, на підставі яких вони мають бути утворені (!!!).
Що ж за органи маємо насправді? Маємо совєти (ради), самодержавні органи, які в жодний спосіб не утворені українськими громадами, натомість, ці органи утворені пітеро-московською владою, її розпорядчими актами, починаючи з 1918-1919 років, тобто починаючи з примусової поетапної радянізації Наддніпрянщини (Великої України), а також радянізації Західної України "золотим вереснем" в 1939-му.
Чому совєти є самодержавними органами? Вся влада - радам (лєнін). Зауважте, не громадам, а саме радам, органам, не усім громадянам, народові, а саме обмеженому колу осіб з "органів". 
З часу ліквідації назви "СССР", суть імперії "СССР" залишається й по сьогодні в Україні. Нема ні державної власності (загальнонародної, загальнодержавної), ні власності територіальних громад, як це прописано в чинній Конституції. Є совєтська власність, саме совєти є власниками землі і комунального майна, бо саме совєти (як лєнінська влада) мають статус юридичних осіб, відповідно, мають оформлене на себе національне багаство, що, таким чином, викрадене в українців. 
Якщо вникнути в зміст поняття "комунальна власність", то побачимо ще один важливий аспект маніпуляцій. В дійсності не було ( і немає), як вже вказано вище, ні державної власності, ні комунальної. Є совєтьска власність самодержавних органів. Наприклад, в європейських країнах (Франція, Італія, Швеція, Данія, тощо) комунальна власність - це власність комун, аналогу українських територіальних громад. Отже, тільки в тому випадку, коли є власник, комуна-територіальна громада ( в інших державах - община, гемайнде, гміна, обца, муніципалітет, тощо) , тільки тоді й виникає комунальна (муніципальна) власність (!!!). Не може впасти з неба і "державна власність", бо винкнути вона може лише в разі існування власності громади держави як сукупності територіальних громад. (!!!)Під комунальною власністю розуміють власність територіальних громад на належне їм майно, що використовується для спільних потреб громади і управляється відповідними органами місцевого самоврядування ( в разі їх утворення).
Влада і власність совєтів (органів) - це імперія, наші завдання залишаються абсолютно такими ж, як були в час визвольних змагань холодноярців, оунівців і упівців, національного відродження (наприкінці 80-х - початку - 90-х минулого століття), помаранчевого та євромайданів, наші завдання є абсолютно такими ж і в час війни під псевдоназвами "ато" та "перемир'я".
Змінити систему, змінити систему совєтів (влади органів) на ситему влади українських громад-власників.
Слова гаранта Кремля в Україні красномовно свідчать про те, що нам нав'язано посилену рядянізацію, яку банда за будь-що намагається закріпити прийняттям радянської конституції. Територіальні громади розглядаються нелегітимним одноособовим президентським органом тільки під ковпаком власті совєтов:
В Украине после объединения из 6,163 тыс. территориальных общин останется 883 теробщины. Об этом сегодня заявил президент Петр Порошенко.
"457 советов по Украине объединились в 85, подали заявления на объединение 932 совета, для того, чтобы объединиться — 159, общее количество по проекту сейчас 6 тыс. 163 громады, а должно быть 883 громады. Это сколько же депутат останется без работы и сколько средств будет направлено народу, и насколько эффективно будут работать территориальные громады?!" — заявил сегодня Петр Порошенко во время встречи с представителями территориальных общин.
Источник: http://delo.ua/…/posle-obedinenija-v-ukraine-ostanetsja-8…/… ©delo.ua
Наостанок. Про вибори. Вибір може зробити тільки вільна людина - громадянин-власник як учасник територіальної громади-юрособи. Раб-кріпак не має вибору, він не має що передавати в управління депутатському корпусу, бо не має власності. Крім того, й вибирати немає куда, немає утворених в конституційний спосіб органів. Немає виборців, немає органів української влади - в результаті завжди маємо "обраних".
Зрештою, справжній вибір залежить тільки від нас.



Markiyan Gudz

Немає коментарів:

Дописати коментар

- КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ - Стаття 5. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. -
- Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Стаття 19. Конституції України -

НАЙЦІКАВІШЕ В БЛОЗІ