- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

неділя, 8 травня 2016 р.

ОСББ, управителі? НІ! Комунальні підприємтва в громади!

Ми не припиняємо готуватись до 1 липня з тим, щоб  зустріти монополістів  «гарбузами  відмов» і зупинити  укладанням з ними – злочинцями будь яких угод.

Адже нагадуємо, що не облікувавши все майно та землю за 24 роки та розграбувавши країну, знаючи що конституційного власника (ні об’єктів публічної, ні приватної власності)  не існує в Україні, великий бізнес, проривається через ОСББ і керуючі кампанії в наші квартири, щоб здирати останню шкуру за послуги.     Так створене попередніми поколіннями майно, підприємства, земля зосереджується в одних руках казнокрадів та злодіїв. Народу в більшості своїй поки що не стають уроками пережиті на майданах та на війні втрати.  Не стають навчанням і сформовані зі стелі драконівські ціни за тарифи. Легше завжди  «проклинати темряву замість того щоб запалати свічку». Скажений рейдерський бізнес тим часом вдається до самих ізощренних маніпуляцій,  починаючи з наклепів на активістів, закінчуючи підкупом тих, хто нічого іншого не вміє як за певну винагороду і перспективу працевлаштування  брати на горло плітки і розносити їх навкруги, створювати сварки, тим  відвертаючи народ від правових знань.
         Яка мета такої активності? Та все банально просто.   На  перешкоді їх загарбницьких дій є комунальні підприємства, що були призначені забезпечувати життя громадян України, надаючи по собівартості якісні послуги. І тепер їм потрібно передати їх у приватне володіння тій же комунальній мафії, що всі роки безконтрольно розпоряджалась нашим спільним, необлікованим публічним майном і збирала платню, не надаючи якісні послуги. Скрити ці злочини можливо лише через їх ліквідацію, якої ми допустити не в праві. Нині в селах свідомі ради відновлюють через інвентаризацію комунальні підприємства, а в містах депутати стоять в черзі на їх приватизацію за копійки,  думаючи лише про свої статки. І хто в цій біді допоможе нам самим окрім ми самі!
       Орг. комітет по встановленню конституційного устрою працює на випередження кризи для тих, хто вже все усвідомив, має відповідальність за свої родини, готується об’єднавшись з сусідами в будинкові комітети, закріпивши їх повідомленнями і протоколами загальних зборів, зупинити державницький хаос перед своїм подвір’ям. Для того в нас є цільна, обґрунтована стратегія.
        Ми вже все проаналізували і зробили єдино можливий висновок: вихід для нас –  то є збереження  комунальних підприємств,  як альтернативи обслуговуючим КОМПАНІЯМ. Відновивши їх роботу за конституційними нормами діяльності, ми не лише врятуємо Україну від кризи та війни, а і виведемо на нову висоту  розвиток економіки і всіх інших галузей господарства.  
З вікіпедії надаємо доступний для кожного пересічного громадянина базовий понятійний матеріал.«Комуна́льне підприє́мство — юридична особа, заснована на власності відповідної громади. Комунальним підприємством в Україні є самостійний господарюючий статутний суб’єкт, що може здійснювати виробничу, науково-дослідну та комерційну діяльність із метою одержання відповідного прибутку (доходу). Органи місцевого самоврядування можуть утворювати, реорганізовувати та ліквідовувати комунальні підприємства (заклади, установи). Відносини цих органів з комунальними підприємствами будуються на засадах їх підпорядкованості, підзвітності та підконтрольності органам місцевого самоврядування.( які до речі в нас сформовані в неконституційний спосіб тому і творять нам всім лихо) До відання виконкомів органів сільських, селищних і міських рад згідно з їх повноваженнями по управлінню комунальною власністю належить встановлення порядку та здійснення контролю за використанням прибутків комунальних підприємств, а також заслуховування звітів про роботу їхніх керівників.» (https://uk.wikipedia.org/wiki/ )
        Опоненти державницької думки звісно  будуть шипіти нам про євроінтеграцію і європейські стандарти. Але хто ж проти «європейського раю»? Однак нині,  то все є  ( Зарубіжний досвід з надання комунальних муніципальних послуг )   абсолютним популізмом. Всі вже знають про те, що на відміну від Європи в Україні  не має кому і немає що передавати. Досвід Європи ми не можемо ніяк запозичити,  оскільки в нас не існує такого як у Європі підходу до контролю за використанням об’єктів будь якої форми власності. Відсутні реєстри!!! І це є коренем всіх наших проблем, які не планують навіть виправляти ті, хто проголошують створення територіальних громад як панацею. Приватний сектор економіки теж за таких умовах є нестабільний і несе в собі загрозу довічних конфліктів, сварок і навіть війни. Саме тому далекоглядні політики, маючи всі можливості утримання своїх дітей в Україні, забезпечують своїм дітям життя за її межами в країнах економічної стабільності. Тому і не варто розраховувати на їх, відомих політиків. Нині політиком має стати кожний, хто цінує життя в Україні, пов’язує своє майбутнє з нею і не збирається залишати її кордони.

             Природа комунальних підприємств ЖКГ фундаментально вивчається нашими однодумцями – навчальним центром,
що працює в м. Олександрія, Кіровоградської області. (На жаль в Києві таких осередків не знайшлось. ВУЗИ столиці і наукові установи з штатом професорів – правників віддано обслуговують нелегітимні органи влади і навчають молодь мислити по поняттям ) ГО «Правовий простір» не припиняє  навчання правозахисників майнових прав громадян України і найближчим часом надасть в цій же статті  повноцінне юридичне обґрунтування необхідності перезавантаження комунальних підприємств, як форми господарювання , що допоможе нам стати фактичними  власниками публічних об’єктів, якими ми є за Конституцією України. Ті,  хто на фоні безграмотності українців без пояснення суті процесу зібрав в них підписи про «добровільну» передачу  будинків на обслуговування комерційним ТОВ є учасниками злочину, повноцінна  картина якого буде розкрита найближчим часом. І прийдеться нести відповідальність як співучасників за відібрані в громад комунальні приміщення ЖЕКІВ.
    То все попереду, а поки що вивчайте аналітичні матеріали, які підведуть вас до повноцінного розуміння комунального господарювання.  Нотуйте рекомендації в робочі конспекти конституційного  процесу.
«Римма Білоцерківська про комунальні підприємства.»
В Києві в окремо взятому мікрорайоні викладену теорію перевіряє практикою відома  вам наша ГО «Самоврядна громада»,  щоб потім  поділитись з тими,  хто готовий захистити себе, свої родини і територіальні громади публічних власників. Для мешканців масиву  ми виконали деяку дослідницьку роботу, зробили висновки і йдемо до мети – обліку майна. Його мають провести самі чиновники під контролем громадських експертів. Запрошуємо  в Київський інформаційний  центр, що надає щочетверга на базі актової зали ЖРЕО 411 семінари консультації (приміщення комунальної ( публічної )форми власності) щодо обліку публічного майна.  В першу чергу надаємо допомогу тим мешканцям, що знайшли в собі сили самоорганізуватись і виконати в попередній статті викладений алгоритм http://vyhid-e.org.ua/?p=3045 і своєчасно інформує своїх сусідів про правові кроки, адже нас цікавить конституційна самоорганізація від якої нині залежить наше життя.
«Юридична оцінка передачі будинків на баланс КП ” Керуюча Кампанія»

Важливим є до теми відеоматеріал  «Обленерго і облгаз в один день приватизовані за 50 тис грн.» 
Наступна частина даної статті буде практична з переліком запитів для підготовки конституційного простору за  місцем вашого проживання. Готуйтесь до справ кардинальних змін. В нас є серйозні підстави пробуджуватись до дій, оскільки так як відібрали в нас природні ресурси http://burisma.com/rada-direktoriv/ і встановили ціни граничащі за межею виживання всієї нації, так нині голови ОСББ (кооперативів), управителі і керуючі кампанії, ( на зразок багатообіцяючої заманки в нас на масиві http://upravbud.com/index.html)   які нібито будуть обрані вами для самоврядування намагатимуться  вирішити своє матеріальне забезпечення за наш з вами не по собівартості кошт.    (Будь які  юридичні особи приватного права ( кооперативи, спілки) в умовах безреєстрового господарювання і пустого бюджету відберуть в нас останній життєвий простір. Не вірите?  Знайомтесь!
«Благодійники» від рейдерів і управителів стукають до вас у двері? готуйтесь до банкрутства!
Впевнені в реалізації Конституції України
члени і прихильники

Немає коментарів:

Дописати коментар

- КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ - Стаття 5. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. -
- Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Стаття 19. Конституції України -

НАЙЦІКАВІШЕ В БЛОЗІ