- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

субота, 24 лютого 2018 р.

«А де, він захований, отой баланс громади?» - Валентина Палівода

Треба криком кричати про зняття з сьогоднішніх «сільських, селищних, міських рад» коду ЄДРПОУ підприємця, цей код блокує господарську діяльність громади, бо даний, як неприбутковій організації чи підприємству. Що розуміє населення України сьогодні під словом «сільська рада, селищна, міська рада»? Отже сьогодні для народу «сільська рада» це - 
1) Місце, приміщення, де працює один із виконавчих органів громади - юридичної особи – апарат ради, де видаються довідки та копії документів громади, приймаються заяви,і це правильно; але в цьому приміщення відбуваються сесії ради, де працюють депутати, і відбуваються засідання виконавчого комітету і теж приймаються рішення. ЛЮДИ говорять «поїду в сільську раду, візьму довідку», що означає –
«поїду в приміщення, де знаходиться апарат Яреськівської сільської ради, щоб «Яреськівська рада», як апарат ради чи, як один із виконавчих органів ради, видав мені довідку».

2) Сам апарат ради (адміністрація)
- один із виконавчих органів ради , ним видаються лише довідки та копії документів громади, приймаються заяви,і це правильно; апарат працює на громаду і отримує заробітну плату, невиборний, призначений через розпорядження сільським головою, як керівником виконавчих органів громади, в тому числі і апарату.
3) Колегіальний законодавчий орган громади – рада (депутатськийй корпус), який приймає рішення про життя громади і розподіл місцевого бюджету, і це теж правильно.
4) Колегіальний виконавчий орган (виконком ради), який виконує рішення ради (сесії), здійснює контроль виконання рішень ради.
5) А де ж отой виконавчий орган, який займається господарською діяльністю громади, в якого є бухгалтерія громади, баланс громади, куди можна зареєструвати комунальне багатство громади, нерухомість громади, звідкіля ми передаємо землі у користування приватним фірмам, громадянам? Воно ж не падає з неба? Куди громада повинна поставити «відумерлу спадщину» за рішенням суду, не на баланс же «ефімерної» багатоголової «сільської ради», в якої можуть стояти на балансі стільці та столи … . Куди насправді ми передаємо майно громади, коли ліквідовуємо одне комунальне підприємство і створюємо інше. Там же ж іде спочатку передача в «сільську раду» (господареві – громаді), а потім в підприємство. Це процес відбувається формально, бо якщо передано в «сільську раду» то треба його хоч на одну секунду провести по документам і поставити на баланс громади - господаря, а потім зняти його з балансу громади і передати комусь в користування, а де він захований отой баланс громади. На балансі громади повинен знаходитися комунальний банк громади, а в ньому бюджет громади, земельний банк, а в ньому всі державні землі цієї території, водний фонд, лісний, фонд надр цієї території. Задала сама собі питання, «Кому присвоєно код ЄДРПОУ, якій із цих «Яреськівських сільських рад»?».
Чому це важливо знати? Та тому, щоб розібратися, де підміняється «юридична особа публічного права» «юридичною особою приватного права». Дивом дивуюся проникливістю тих, хто відвів Україну від виконання Конституції! А може це просто рідкісний негативний геній хаосу так заплутав нас, що і виходу немає. Всім же відомо, що якщо ідеш навпростець, поза дорогою, довго блудиш, а то і гинеш, якщо знайдеш болото. А то вести за собою державу? При існуючій Конституції, які ж це мізки треба мати, як не любити свою землю, свій народ, щоб, маючи в руках світло, іти в темряві. Жах та й годі!!! А все через оту агресивну жадібність невеличкої купки радянських недоучок з партшкіл та природну шляхетну толерантність українського народу - мовляв «може ж колись наїдяться» ат ні, куди там, горлянка радянської гарту - без дна!!!
Держава за Конституцією по господарські розбита на адміністративні території, на громади, за якими закріплена вся матеріальна частина держави для збереження, використання та примноження. Саме за звітами громад в державі вимальовується картина про економіку в державі, про національне багатство, про становище з ріками, лісами, надрами, саме громади повинні знати скільки видобувається газу, нафти, вугілля тощо, яка демографічна ситуація, хто самодостатній, а кому потрібні дотації, щоб усі куточки держави, як кровоносна система, як маленькі капіляри допомагали «серцю» забезпечувати життєдіяльність живому організму, пульсувати. Живий організм відторгає хворий орган, місце загнивання, депресії, а для відновлення життєдіяльності направляє туди рух, діяльність, щоб відродити життя. То виходить, коли в нас в селах, в яких раніше був дохід від землі, землю розпаювали, віддали орендарям різного ґатунку, іншими словами із національного багатства всього народу перевели в приватну, або корпоративну власність то і не треба туди пускати рух, господарську діяльність, простіше їх, як «неспроможних» об’эднати і знищити, тобто, все, що в організмі не діє, ампутувати. Оце політика розвитку держави!!! Руйнатори, а не державники при владі сьогодні!!!

Валентина Палівода

Немає коментарів:

Дописати коментар

- КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ - Стаття 5. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. -
- Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Стаття 19. Конституції України -

НАЙЦІКАВІШЕ В БЛОЗІ