- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

субота, 24 лютого 2018 р.

Попередження щодо затвердження статуту територіальної громади


                 Попередження щодо затвердження статуту територіальної громади в м. Кривий Ріг


                                                 видає за  головну посадову особу не існуючої
                              територіальної громади м. Кривий Ріг та членам робочої
                                  групи з підготовки пропозицій  щодо внесення змін до
                                          Статуту територіальної  громади  м.  Кривого Рогу,
                             СКЛАД робочої групи з підготовки пропозицій щодо внесення
                                    змін до Статуту територіальної громади  м.  Кривого Рогу,
                             МАЛЯРЕНКО Сергій Васильович, Шовгеля Олена Миколаївна,
                                            Зотолокіна Олена Анатоліївна, Абрамова Валентина
                                       Анатоліївна,  Антонов Дмитро Андрійович, Артюх Віктор
                                     Михайлович, Бабенко Ольга Володиміровна, Бризецький  
                                      Олександр Федорович, Бурман Людмила Володимірівна,
                                  Герасименко Ірина   Миколаївна, Гожий Вікторія Дмитрівна,
                               Грунін Іван Юрійович, Клімін Олег Володимирович, Колесник
                               Микола Юрійович, Коритнік Володимир Васильович, Кравець
                             Василь Романович, Лобанова Алла Степанівна, Ляденко Олег
                                          Васильович, Макаренко Олександр Юрійович, Медвідь
                                 Тетяна Григорівна, Неженцев Сергій Володимирович, Палій
                                Євгенія Анатоліївна, Підпалько Тетяна Анатоліївна, Поляков
                                        Єдуард Петрович, Ратінов Ігор Гарійович, Рижков Євген
                                              Вікторович, Рожко Олена  Василівна, Сова Світлана
                                        Миколаївна, Солод Віталій Михайлович, Терещенко Ігор
                                 Валентинович, Хохба Олена Таріслівна, Шаповалов Генадій
                                                      Анатольович. Шаповалова Катерина Генадієвна.
                                         Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, площа Молодіжна,
                                                       буд. 1, 50000

Громадянина(ки)   України , члена територіальної громади  
                                                       міста Кривий Ріг______________________________________
                                                       вул. _____________________________,буд____,кв.___
                                                       м. Кривий Ріг , Дніпропетровська обл.,_____________
                                                       тел.___________________________________________


Простір ДЕРЖАВИ з Національним багатством і Конституцією Унітарної республіки України , ПУБЛІЧНОЇ ВЛАСНОСТІ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ –ВІЛЬНИЙ
                                           П О П Е Р Е Д Ж Е Н Н Я
щодо затвердження статуту територіальної громади в м. Кривий Ріг.

Засновниками національних ДЕРЖАВ, як субєктів господарювання , є корінні народи ,які компактно проживають на її території.
Більшості ДЕРЖАВ , утворені людьми зі статусом громадян - публічних власників землі та створеного ними спільною працею іншого національного багатства на території за засновницьким документом ,статутом держави , Конституцією.
Первинним статутним капіталом національних держав є Основне Національне багатство ,ЗЕМЛЯ ( ОСНОВА , фундамент держави),яке належить за правом ПУБЛІЧНОЇ власності всім ГРОМАДЯНАМ держав.
З виникнення публічного ( спільного неподільного ) права власності на Національне багатство держав у людини виникає статус- ГРОМАДЯНИНА ДЕРЖАВИ.
ГРОМАДЯНИН держави , це ЛЮДИНА , що є засновником цієї держави і публічним власником її статутного капіталу ,Національного багатства держави.
Отже ДЕРЖАВА то три складові :
- ЗЕМЛЯ ( як мінімум) ,як Національне багатство держави ;
- публічний власник ЗЕМЛІ і засновник ДЕРЖАВИ , громадянин ;
- засновницький документ ДЕРЖАВИ ,як суб’єкта господарювання публічної власності громадян , Конституція.
Більшість держав в світі є РЕСПУБЛІКАМИ , а це значить , що Національне багатство , публічна власність громадян держав-республік для ефективного управління на примноження обліковується в територіальних громадах сіл , селищ , міст, районів міст у великих містах.
Оскільки в засновниках і територіальних громад і держав республік багато людей-громадян і багато майна то і перше і друге потребує обліку : бухгалтерського , фінансового , статистичного і т.д.
Тому в усьому світі і територіальні громади , що складають державу –республіку і сама держава-республіка -є юридичними особами ПУБЛІЧНОГО права власності громадян держави-республіки.
 По перше .Українська радянська соціалістична республіка за Конституцією УРСР , де засновниками і власниками національного багатства були не люди чи громадяни УРСР, а совєти – Ради Народних депутатів , тому всі Ради Народних депутатів сіл , селищ , міст і районів в містах УРСР були обліковані ,як юридичні особи.... невідомого права власності , оскільки в УРСР не було ні публічної , ні приватної власності.
В міжнародному законодавстві світу такої власності, як власність рад народних депутатів не визначено .
Вдруге, живемо з дати 01.01.1990 року і по цей час поки ми не виконали Конституцію України, ми всі 46 млн. Українців в країні фізичних осіб , що і перше і друге є власністю невідомої назви олігархів-чиновників-паразитів .
Всі реєстри замість держави Україна в фейковій країні “Україна” , а такої немає за Конституцією України
Громадян України з номером і серією паспорта ,як власників держави України підмінили на фізичних осіб з ІНН в реєстрі неіснуючої країні “Україна” ;
Чого у олігархів-чиновників-паразитів власність невідомої назви на країну і фіз.осіб ?
Оскільки Конституційну ДЕРЖАВУ – УНІТАРНУ РЕСПУБЛІКУ УКРАЇНУ з національним багатством ,як мінімум ОСНОВОЮ держави ЗЕМЛЕЮ , як юридичну особу публічного права власності громадян України не оформили на її публічних власників ,громадян України в територіальних громадах , так само юридичних особах публічного права громадян України, що складає собою конституційну УНІТАРНУ РЕСПУБЛІКУ УКРАЇНУ і не маємо такого ні внутрішнього ні міжнародного бухгалтерського , фінансового, статистичного обліку ні в територіальних громада , ні в державі .
То і виходить , що ті хто поза конституційним устроєм олігархи-чиновники-паразити юридично
- “володіють” фейковими ,неіснуючими в конституційному просторі реєстрами країни “Україна” в яких: і номери ІНН фізичних осіб , і коди ЄДРПОУ приватних юридичних осіб з назвами органів влади, і олігархічних громадських організацій партій і т.д .
А фактично користуються у кримінальний спосіб неоформленим на громадян України національним багатством Унітарної республіки України.
А це значить , що їх реєстри в країні до ГРОМАДЯН УКРАЇНИ УНІТАРНОЇ ДЕРЖАВИ УКРАЇНА не мають жодного відношення .
Простір ДЕРЖАВИ з Національним багатством і Конституцією Унітарної республіки України , ПУБЛІЧНОЇ ВЛАСНОСТІ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ –ВІЛЬНИЙ.
Міський голова, посадові особи керівники районних рад, депутати районних рад, робочій групі з підготовки пропозиції щодо внесення змін до статуту …………….
Встановити конституційний лад в Україні, шляхом проведення загальних зборів громадян, публічних власників з відкритим реєстром, та облікувати майно територіальної громади. Для затвердження статуту територіальної громади м. Кривий Ріг з районним поділом, для легалізації органів самоврядування, виконавчих комітетів ,конституційних органів ,повинні бути проведені загальні збори громадян публічних власників територіальної громади і держави, з протоколом загальних зборів жителів за постійним місцем проживання, за паспортними даними громадян України. Провести облік публічного майна територіальної громади. Без проведення загальних зборів громадян, дії юридичних осіб приватного права, які зареєстровані в реєстрі юридичних і фізичних осіб підприємців з назвою « Криворізька міська рада» та юридичних осіб приватного права з назвами «…… районні ради» їх рішення не мають відношення до громадян України і не поширюються на громадян України.
Конституційні територіальні громади !
Територіальні громади як юридичні особи публічного права.
Статут територіальної громади
Статут – це мала конституція територіальної громади, яка визначає правовідносини у самій громаді та з зовнішнім середовищем. Статут територіальної громади не може суперечити Конституції України та законам України, прийнятим на її основі.
Прийняття статуту територіальної громади – це компетенція самої територіальної громади. Статут вступає в силу з моменту його прийняття на загальних зборах громади більшістю голосів.
Реєстрація статуту територіальної громади
Прийняття статуту територіальної громади – це компетенція самої територіальної громади, жителів за постійними місцем проживання. Статут вступає в силу з моменту його прийняття на загальних зборах громади більшістю голосів.
Територіальна громада не зобов’язана  реєструвати свій статут. Водночас, для реальної дієздатності громади в сучасних вітчизняних умовах, якщо є така можливість, доречно зареєструвати статут територіальної громади або безпосередньо, або через представницький орган, що затвердив статут територіальної громади в якості регламентуючого документа своєї діяльності.
Що регламентує статут територіальної громади?
В статут територіальної громади громадяни-власники можуть внести будь-які норми, що стосуються безпосередньо їхньої власності.
      Статут територіальної громади визначає керівні органи територіальної громади – це голова територіальної громади та  виконавчі органи: комітети територіальної громади:  громадських представників, присяжних засідателів, тощо. Статутом територіальної громади визначено склад комітетів та їх повноваження.
       Статут територіальної громади також може регламентувати процедуру висловлення недовіри радам, головам рад та окремим депутатам.
       Також статут територіальної громади може регламентувати процедуру проведення місцевих референдумів.
Зміни до статуту територіальної громади
Зміни до статуту територіальної громади можуть вноситись за потребою на загальних зборах територіальної громади.
Що повинен містити статут територіальної громади?
Статут територіальної громади публічного власника Національного багатства України обов’язково повинен передбачати:
С Т А Т У Т
територіальної громади , села , селища ,міста , РАЙОНУ в місті з районним поділом за ст.142 Конституції України публічного власника Національного багатства України обов’язково повинен передбачати :
      1.Найменування юридичної особи публічного права власності Національного багатства України , територіальної громади села ( селища , міста , району в місті з районним поділом);
2.Мету і предмет господарської діяльності публічного власника територіальної громади;
3.Порядок обліку майна територіальної громади ,як юридичної особи публічного права власності;
4.Перелік встановлених органів влади для управління комунальними підприємствами , організаціями ,установами на території територіальної громади;
5.Процедуру і умови відкликання місцевого голови і депутатів через встановлений територіальною громадою державний орган : територіальну виборчу комісією ;
6.Рішення про інвентаризацію активів , майна , публічних фінансів територіальної громади на дату 28.06.1996 року;
7.Порядок використання і оренди землі і нерухомості та використання природних ресурсів ,що належить територіальній громаді;
8.Порядок люстрації посадових і службових осіб , що є державними службовцями власних внутрішніх органів встановлених територіальною громадою;
9.Заборони , необхідні на території територіальної громади;
10. Перелік громадських комітетів ( малі ради) : органів самоорганізації населення ; комітет виборців ; комітет громадських представників ; надзвичайний комітет; комітет присяжних та народних засідателів територіальної громади , через які публічний власник територіальна громада здійснює контроль представницьких органів;
11.Перелік заснованих комунальних підприємств, як відокремлених підрозділів територіальної громади , без статтусу окремих юр.осіб;
12.Затвердження статуту територіальної громади загальними зборами публічного власника національного багатства України територіальної громади;
13.Вказати ,що на території територіальної громади не діють закони ,що протирічать Конституції України;
14,Питання про дострокове припинення повноважень сільської, селищної, міської, районної в місті ради за рішенням місцевого референдуму ,яке може бути порушене сільським, селищним, міським головою, а також не менш як однією десятою частиною громадян, що проживають на відповідній території і мають право голосу ( ч.3ст.79 ЗУ «Про місцеве самоврядування» ) , як воля власника , що є ЗАКОНОМ на території;
15.Про надання повноважень отримати печатку територіальної громади ;
16. Про повноваження утворити КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО відділення Ощадбанку ( або Національного банку України ) з відкриттям рахунків територіальної громади для ЗБЕРІГАННЯ спільних ПУБЛІЧНИХ ФІНАНСІВ власності громадян , що проживають на території.
17. Утворити пенсійний фонд ,як фінансово-банківську установу тер.громади і держави.
18.Номер класифікації об’єкту адміністративно територіального устрою України адміністративно-територіальної одиниці села (селища, міста, району в місті з районним поділом) за класифікаційним кодом КОАТУУ №__________;
19.Кадастровий номер земельної ділянки в межах адміністративно-територіальної одиниці села (селища, міста, району в місті з районним поділом) за класифікаційним кодом КОАТУУ №______________ ;
Площа земельної ділянки в межах адміністративно-територіальної одиниці села (селища, міста, району в місті з районним поділом) за класифікаційним кодом КОАТУУ №______________ :
– площа лісового фонду -________;
– площа водного плеса __________ ;
– площа ріллі ____________________ ;
– площа забудови _______________ ;
– ________ нафтових (газових) свердловин;
– ________ кар’єрів
20. Адреса і індекс розташування юридичної особи публічного права власності Національного багатства України, територіальної громади села (селища, міста, району в місті з районним поділом) за класифікаційним кодом КОАТУУ;
21. Рішення про інвентаризацію активів, публічного майна на дату 28.10.1990 року і публічних фінансів територіальної громади;
Особливості реєстрації прав на об’єкти нерухомого майна, що належать територіальній громаді села (селища, міста, району в місті з районним поділом) за класифікаційним кодом КОАТУ №______________ розташовані на земельних ділянках та збудовані до 28.10. 1990 року.
Для проведення державної реєстрації прав публічної власності на нерухоме майно будівлі і споруди, прибудови до них, розташовані на території територіальної громаді села (селища, міста, району в місті з районним поділом) за класифікаційним кодом КОАТУУ №______________ та закінчені будівництвом до 28 жовтня 1990 року без проведення технічної інвентаризації :
– оформлення прошитої, прошнурованої, пронумерованої погосподарської книги територіальної громади села (селища, міста, району в місті з районним поділом) за КОАТУУ №_________ для реєстрації публічної власності комітетом громадських представників__________________________ ;
– оформлення прошитої, прошнурованої, пронумерованої поземельної книги, територіальної громади села (селища, міста, району в місті з районним поділом) за класифікаційним кодом КОАТУУ №________
22.Порядок складання статистичної звітності про наявність публічного майна;
23.Порядок формування і організації діяльності рад, визначається Конституцією і статутом територіальної громади (ч.4 ст.10 Закону України про Місцеве Самоврядування);
24. Процедура і умови відкликання районного, обласного голови і депутатів, начальників районних, обласних органів влади на території, начальників районних, обласних комунальних підприємств, організацій, установ у творених територіальною громадою за класифікаційним кодом КОАТУУ №_________;
25. Порядок ведення статистичного обліку громадян України, публічних власників що постійно проживають на території територіальної громади, та іноземців та осіб без громадянства, що тимчасово  проживають на території територіальної громади;
26. Порядок внесення громадської ініціативи та порядок оприлюднення рішення органу місцевого самоврядування з приводу розгляду місцевої ініціативи (п.3 ст.9 Закону України про Місцеве Самоврядування);
27. Порядок організації громадських слухань;
28. Порядок проведення загальних зборів (ст.8 Закону України про Місцеве Самоврядування) відповідно до Постанови Верховної Ради України «Про затвердження Положення про загальні збори громадян за місцем проживання в Україні»
      29. Положення про комунальні підприємства, організації, установи, банки публічної власності територіальної громади за класифікаційним кодом КОАТУУ №____________ ;
30. Рішення про інвентаризацію публічних фінансів територіальної громади;
31. Положення про цільові фонди
32. Положення про організацію діяльності ОСН (органу самоорганізації населення) шляхом повідомлення, за місцем проживання;
33. Порядок затвердження статуту територіальної громади загальними зборами публічного власника національного багатства України територіальної громади;
34. Про надання повноважень отримати печатку територіальної громади за класифікаційним кодом КОАТУУ №___________ ;
35.. Про повноваження відкрити рахунки власності територіальної громади за класифікаційним кодом КОАТУУ №____________
36. Символіка: герб, прапор.
37. Історія населеного пункту. Пам’ятні дати.
Алгоритм встановлення Конституційного ладу в територіальних громадах.
Головні посадові особи територіальних громад, голови сільських, селищних, міських рад, ВАМ треба у себе на території села, або добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища, міста, встановити КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД. Для цього Вам потрібно:
1. Провести загальні збори членів (або представників), громадян України Вашої територіальної громади відповідно до Постанови Верховної Ради України «Про затвердження Положення про загальні збори громадян за місцем проживання в Україні» http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/3748-12. На цих загальних зборах прийняти Статут територіальної громади, обрати голову та секретаря територіальної громади, а також заснувати власні органи державної влади відповідно до статті 143 Конституції України.
2. Повідомити органи ,що існують на території територіальної громади про припинення ї діяльності за Протоколом загальних зборів територіальної громади та утворення на загальних зборах територіальної громади конституційних о органів державної влади ( за ст..5 Європейської Хартії місцевого самоврядування ) власності територіальної громади ( за ст.143 Конституції України );
3. Відкрити власний рахунок територіальної громади (статті 142 та 143 Конституції України):
3.1. В органах Державної казначейської служби України, підготовивши та подавши документи відповідно до Наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України»  http://zakon4.rada.gov.ua/…/…/z1206-12/print1435475500161825 (для керівництва Указ Президента України «Про Положення про Державну казначейську службу України» http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/460/2011).
3.2. Або відкрити рахунки власності територіальної громади в ПАТ «Державний ощадний банк України» (http://www.oschadbank.ua/ua/), який є ПУБЛІЧНОЮ власністю УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ. Порядок відкриття рахунку відображено в Інструкції: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1172-03.
3.3. А можете відповідно до статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» відкрити відділення Ощадбанку на території своєї територіальної громади.
4. Повідомити податкові органи і платників податків на Вашій території, що саме на ці рахунки ЗОБОВ’ЯЗАНІ всі підприємства, організації, установи платити податки відповідно до статей 142, 143 Конституції України та розділу VI. «Економічна самостійність» Декларації про державний суверенітет України.
5. Повідомити Верховну Раду України, Президента України, Кабінет Міністрів України, окремо повідомити Державну фіскальну службу України, Державну казначейську службу України, Державна архівну службу України, Державну реєстраційну службу України, Державну службу геології та надр України, Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру і особливо її Головне обласне управління Вашої області та районний відділ Вашого району, Державну службу гірничого нагляду та промислової безпеки України, Державну службу інтелектуальної власності України, Державну службу статистики України, Державну регуляторну службу України, Державне агентство водних ресурсів України, Державне агентство екологічних інвестицій України, Державне агентство з питань електронного урядування України, Державне агентство лісових ресурсів України, Державне агентство резерву України, Державне агентство рибного господарства України, Пенсійний фонд України, Вашу районну та обласну ради, а також районну та обласну державну адміністрацію про те, що враховуючи прийняття на загальних зборах (або зборах представників)громадян України ,членів Вашої територіальної громади Статуту територіальної громади, який затверджений сесією ради та зареєстрований в державній реєстраційній службі, керуючись Декларацією «Про державний суверенітет України» (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/55-12), статтями 2 та 4 Закону України «Про правонаступництво України» (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1543-12), Конституцією України (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/254к/96-вр), Цивільним кодексом України (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/435-15/page2), Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/280/97-вр) на території Вашої територіальної громади встановлюється Конституційний лад відповідно до Конституції та діючого законодавства України. Враховуючи зазначене, використання любих ресурсів, відображених в статті 13 Конституції України, та фінансів і майна, відображених в статті 142 Конституції України, що знаходяться на території Вашої громади, можливе тільки через погодження даного питання з Вашою територіальною громадою.
6. З метою формування реєстру власності Вашої територіальної громади, направити запити в Державна архівну службу України, Державну реєстраційну службу України, Державну службу геології та надр України, Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, Державну службу гірничого нагляду та промислової безпеки України, Державну службу інтелектуальної власності України, Державну службу статистики України, Державне агентство водних ресурсів України, Державне агентство лісових ресурсів України, Державне агентство резерву України або до їх територіальних структурних підрозділів, при їх наявності, щодо надання даних про наявність та облік на вашій території ресурсів відповідно до специфіки їх діяльності.
7. Замовити, оформити та затвердити проект інвентаризації майна та ресурсів на території Вашої територіальної громади.
8. Сформувати реєстр громадян України, членів територіальної громади – власників майна та ресурсів на Вашій території.
9. На основі зазначених та затверджених на загальних зборах громадян України, членів (або представників) територіальної громади матеріалів починати господарювати на своїй території в Конституційному полі України, примножуючи частку НАЦІОНАЛЬНОГО багатства України, що розташована на території вашої територіальної громади.
Вимагаю довести до кожного зі складу робочої групи .       "_____"_________________2017 року               _________              __________________

Немає коментарів:

Дописати коментар

- КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ - Стаття 5. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. -
- Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Стаття 19. Конституції України -

НАЙЦІКАВІШЕ В БЛОЗІ