Не потребують доказів наступні аксіоми, покладені в основу
діяльності держави Україна:
2. Народ – власник всіх ресурсів.
3. Верховенство права,
що закладені Верховною Радою в
Основний Закон – Конституцію.
Мабуть, на цих трьох постулатах
і закінчується законодавча діяльність само утвореного юридичного органу
«Верховна Рада України» і настає процес формування ЗАСНОВНИКОМ (народом)
необхідних йому основних документів та юридичних осіб, які мусять здійснювати
функції і повноваження, надані ЗАСНОВНИКОМ.
Треба зазначити, що існуючі на
сьогодні органи державного і місцевого самоуправління створені на протиправній
основі невідомими засновниками, невідомо за якими повноваженнями, невідомо з
якими функціями, порядком відповідальності, що самоуправно захопили право
розпорядження всіма статками України.
Для виправлення цієї ситуації
необхідно чітко визначити поняття і правила, за якими мусять створюватись всі
юридичні особи – органи державного і місцевого управління.
ЗАСНОВНИК – народ, розподілений на
територіальні громади сіл, селищ, міст по всій території України, мусить
утворити органи управління (ЮРИДИЧНІ ОСОБИ), необхідні для ефективного
функціонування держави Україна.
Утворенню юридичної особи
передують наступні дії засновника:
1. Затвердження Основного Закону (Устав,
Положення, Конституція).
2. Визначення мети і завдань діяльності
юридичної особи, порядку її фінансування.
3. Визначення функцій і повноважень,
кількісного і якісного складу посадових осіб юридичної особи.
4. Визначення посадових обов’язків,
здійснення контролю за діяльністю, порядку ротації посадових осіб.
5. Проведення кастингу (виборів).
На цей час в Україні склалась
революційна ситуація, коли «верхи не можуть, а низи не хочуть жити
по-старому». Причому «верхи» зараз складаються лише з верхніх
ешелонів – Верховної Ради України та органів виконавчої влади,
утворюваних нею на підставі позаправного законодавства, що паплюжить всі
основні засади діяльності держави.
Територіальні громади сіл, селищ,
міст, що виступають ЗАСНОВНИКАМИ управлінських структур на своїй території,
мають, при підтримці існуючих управлінських структур (органів місцевого
самоврядування, прокуратури, УМВС, органів юстиції, тощо),
розробити:
1. Устав територіальної громади
населеного пункту з визначенням кола юридичних осіб, засновником яких вона є:
виконавчий комітет, фінансове управління, прокуратура, суд, орган внутрішніх
справ, тощо.
2. Положення про діяльність кожної
утворюваної територіальною громадою юридичної особи з визначенням мети і завдань
діяльності цієї юридичної особи, порядку її фінансування, функцій і
повноважень, кількісного і якісного складу посадових осіб, визначення їх
посадових обов’язків, порядку контролю та ротації посадовців, порядку
проведення виборів посадовців утворюваних юридичних осіб.
3. Порядок складання, обрахування
та використання коштів бюджету.
утворити:
На території кожної виборчої дільниці
ініціативні групи з числа мешканців території для проведення обговорення та
затвердження вищезазначених нормативних актів.
провести:
Обговорення і
затвердження вищеназваних документів на референдумах (загальних зборах)
повнолітніх жителів території виборчої дільниці та кастинг (вибори) посадових
осіб утворюваних юридичних осіб, що будуть виконувати свої обов’язки на
території виборчої дільниці.
До повноважень ініціативної групи
виборчої дільниці, крім проведення обговорення нормативних документів,
відноситься:
- складання списків повнолітніх жителів
території та їх перевірка,
- складання переліку фахівців, придатних
до виконання необхідних функцій та повноважень юридичної особи,
- виконання функцій президії (виборчої
комісії), проведення загальних зборів (референдуму) виборців території
виборчої дільниці,
- підготовка необхідної документації;
- затвердження результатів
голосування,тощо.
Обрані посадовці кожної юридичної
особи (виконавчий комітет, фінансове управління, прокуратура, УМВС, суд, тощо)
на своєму першому пленарному засіданні обирають директорат та, спільно з
працівниками попередніх структур проводять ревізію статків територіальної
громади.
Результати ревізії доводяться до
відома засновника (територіальної громади) для прийняття остаточного рішення.
Існуючі на цей час юридичні особи
(органи місцевого самоврядування, прокуратура, УМВС, органи юстиції, тощо)
складають свої повноваження.
Посадові особи новоутворених юридичних
осіб після прийняття присяги приступають до виконання своїх посадових
обов’язків.
Територіальні громади областей України
виступають засновниками юридичних осіб (виконавчий комітет, фінансове
управління, прокуратура, УМВС, суд, тощо), що діють на території відповідних
областей.
Персональний склад цих юридичних осіб
(директорат) складається з посадовців нижчого щаблю управлінської структури та
обирається ними на загальних зборах.
Народ України виступає засновником
юридичних осіб (виконавчий комітет, фінансове управління, прокуратура, УМВС,
суд, тощо), що діють на території України.
Персональний склад цих юридичних осіб
(директорат) складається з посадовців нижчого щаблю управлінської структури та
обирається ними на загальних зборах.
Посадові особи всіх юридичних осіб
виконуючи свої обов’язки відповідно до наданих засновником функцій
та повноважень, є підконтрольними та підзвітними засновнику та загальним зборам
нижчого щаблю управлінської структури.
Остаточне рішення щодо ротації посадовців
юридичної особи приймає засновник, який надав обов’язки, функції та
повноваження конкретній посадовій особі.
Лариса Щепьоткіна,
Безпосереднє народовладдя.
Немає коментарів:
Дописати коментар