- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

четвер, 22 вересня 2016 р.

Заява про злочин щодо невиконання Верховною Радою України законів та Конституції України

СЛУЖБА БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
вул. Малопідвальна, 16 
м. Київ 1, 01601
Генеральному прокурору України
вул. Різницька , буд 13/15
м.Київ -11, 01011.

Служба Безпеки України 
Управління Служби Безпеки України
в Луганській області
пр-кт Космонавтів, 18, м. Сєвєродонецьк
Луганська область, 93400.
Громадянин України
Голова комітету народних представників
Територіальної громади с. Велика Чернігівка
Бондаренко О.Д.
вул. Робоча, буд.12а, с. В. Чернігівка 
Станично-Луганський район
Луганська область, 93611. 
тел. (095)040-16-32
ЗАЯВА ПРО ЗЛОЧИН. 
( у порядку ч.1ст55, першого речення ст.215 , ч.2 ст.216 та ч.2 ст.217 КПК України) ,
про дії які, були вчиненні Верховною Радою України, що мають ознаки складу злочину, передбаченого ч.1 ст.109 (Дії спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення влади) Розділу 1 - ЗЛОЧИНИ ПРОТИ ОСНОВ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ, ОСОБЛИВОЇ ЧАСТИНИ Кримінального Кодексу України.
Згідно ст..5 Конституції України «Україна є республікою. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.»
Згідно ст..8 Конституції України «В Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція має найвищу юридичну силу… Норми конституції є нормами прямої дії…» 
Згідно ст..142 Конституції України «Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, ЗЕМЛЯ, природні ресурси, що є у власності територіальної громади села,…» 
Згідно ст..318 п.1 ЦК України «Суб’єктом права власності є Український народ та інші учасники цивільних відносин, згідно ст..2 п.2 ЦК України – територіальні громади».
Згідно ст.. 6 ЗУ «Про місцеве самоврядування». Територіальні громади. 1. Первинним суб'єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада села… . 
Згідно ст..143 Конституції України «Територіальна громада села, селища міста безпосередньо або через утворені ними органи самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності …»
04.08.2013р. на території адміністративно-територіальної одиниці Унітарної республіки України в селі Велика Чернігівка відновлено конституційний устрій і утворено власника : рухомого і нерухомого майна, землі , природних ресурсів, доходів місцевого бюджету , інших коштів, комунального майна : підприємств , організацій ,установ - територіальну громаду села Велика Чернігівка Станично-Луганського району Луганської області Унітарної республіки України (код КОАТУУ 4424881001), як юридичну особу публічного права власності за ст.142 та 143 Конституції України та ст.2 та 318 Цивільного кодексу України.
Управляти комунальною власністю територіальної громади села Велика Чернігівка має право безпосередньо територіальна громада-власник села Велика Чернігівка Станично-Луганського району Луганської області Унітарної держави Україна, або утворені нею органи місцевого самоврядування за ст.143 Конституції України.
08.09.2013р. на загальних зборах комітету народних представників та громадян с. В. Чернігівка був прийнятий Статут територіальної громади села Велика Чернігівка, прийняте рішення про реалізацію прав власності на природні ресурси та комунальне майно, а також було здійснено Народне Волевиявлення про накладання вето на маніпуляції з природними ресурсами та комунальним майном. 
21.03.2015 р. відбулись загальні збори громадян та комітету народних представників територіальної громади с. В. Чернігівка, на яких було обрано головою комітету народних представників територіальної громади села Велика Чернігівка Бондаренко О.Д.(копія 1).
З дати вступу в законну силу 12.06.1997р. ЗУ “Про місцеве самоврядування“ за пунктом 8 Розділу V ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ - Верховна рада України веде облік даних про кількість і склад територіальних громад та утворених ними органів місцевого самоврядування, а також надає їм методичну допомогу. На виконання п.8 Розділу V «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» ЗУ «Про місцеве самоврядування» та ст..140-143 Конституції України 18 листопада 2014 року за вих..№1811014 на ім’я Голови Верховної Ради України було відправлено повідомлення про створення юридичної особи публічного права - територіальну громаду села Велика Чернігівка Станично-Луганського району Луганської області за підписами сільського голови, головної посадової особи територіальної громади села Велика Чернігівка Кенюк Ю.В. та уповноваженим по інформації територіальної громади села Велика Чернігівка Бондаренко О.Д.(копія 2). Верховна Рада України, порушуючи п.8 Р. V «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» ЗУ «Про місцеве самоврядування» не повідомила обліковий номер територіальної громади села Велика Чернігівка та не надала методичну допомогу. Проте я отримав відповідь від пана Власенко С., Голови, на той час, Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування за №04-14\11643 від 02 лютого 2015р.(копія 3), у якій викладені перекручені знання Конституції та законів України, не надаючи методичної допомоги на здійснення територіальною громадою своїх Конституційних ПРАВ та обов’язків.
Такі дії є порушенням норм Конституції України, і носять ознаки складу злочину, передбачених ч.1 ст.109 КК України (Дії спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення влади).
30 квітня 2015 року за вих..№3004015 на ім’я Президента України, Верховної Ради України та Кабінет міністрів України було відправлено вдруге повідомлення про створення юридичної особи публічного права - територіальну громаду села Велика Чернігівка Станично-Луганського району Луганської області за підписом голови комітету народних представників територіальної громади села Велика Чернігівка Бондаренко О.Д.(копія 4). Знов від пана Власенко С., на той час, Голови Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування отримав відповідь від 13 липня 2015р. за вих..№04-14\11-2640 (177568)
(копія 5), в якій теж не надано методичної допомоги на здійснення територіальною громадою своїх Конституційних ПРАВ та обов’язків та не повідомлені облікові дані територіальної громади с.Велика Чернігівка згідно п.8 Розділу V «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» ЗУ «Про місцеве самоврядування» та ст..140-143 Конституції України.
Такі дії теж є порушенням норм Конституції України, і носять ознаки складу злочину, передбачених ч.1 ст.109 КК України (Дії спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення влади).
Враховуючи вищенаведене, керуючись ст. ст. 17, 55, 56, ч.1, 4, 5 ст. 214, першим реченням ст. 215 КПК України,
прошу:
1. Прийняти та невідкладно зареєструвати цю заяву про злочин та внести відомості про вказані кримінальні правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань.
2. Видати мені документ, що підтверджує прийняття і реєстрацію даної заяви про злочини, та повідомлення або витяг про внесення відомостей про вказані кримінальні правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань.
3. Розпочати за цією заявою про злочин досудове розслідування у формі досудового слідства відносно Верховної Ради України за вчинення дій, які мають ознаки складу злочину, передбачених ч.1 ст. 109 (Дії спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення влади ) Кримінального кодексу України.
4. Повідомити мене письмово у встановленому законом порядку та строк про початок кримінального провадження та закінчення досудового розслідування вказаного злочину за ч.1 ст. 109 (Дії спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення влади) Кримінального кодексу України.
Розгляд цієї заяви про злочин в інший спосіб, ніж передбачений ст.215 КПК України, а так само і тяганину з її розглядом, буду вважати свідомим і умисним приховуванням злочину.
Додаток: 
1.Копія 1 – повідомлення від 21.03.2015 р. за вих..№2103015 на ім’я головної посадової особи територіальної громади с.Велика Чернігівка Кенюк Ю.В. – 1(один)лист; 
2.Копія 2 – повідомлення від 18 листопада 2014 року за вих..№1811014 на ім’я Голови Верховної Ради України – 1(один)лист;
3.Копія 3 – відповідь від Власенко С. за №04-14\11643 від 02 лютого 2015р – 1(один)лист;
4.Копія 4 - повідомлення від 30 квітня 2015 року за
вих..№3004015 – 1(один)лист;
5.Копія 5 – відповідь Власенко С. від 13 липня 2015р. за вих..№04-14\11-2640 (177568) – 1(один)лист.

«______» 2016 р. Громадянин України Бондаренко О.Д,




Немає коментарів:

Дописати коментар

- КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ - Стаття 5. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. -
- Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Стаття 19. Конституції України -

НАЙЦІКАВІШЕ В БЛОЗІ