Розбіжність між
територіальними громадами і органами в тому, що тергромада - це влада, а орган
- це частина структури тергромади, тобто, орган влади, утворений владою
(громадою). Зазвичай, органи влади (місцевого самоврядування) утворюються на
підставі Статуту територіальної громади (згідно з Конституцією України та
Європейською хартією місцевого самоврядування) або іншими окремими рішеннями
тергромади.
Свої рішення тергромада може
приймати тільки на своїх загальних зборах або ж на місцевому референдумі. Керуючись
наведеним вище, однозначно доводиться констатувати, що в Україні не існує
жодного органу місцевого самоврядування, адже не існує жодного Статуту,
прийнятого тергромадою. Часто-густо можна зустріти липові статути, які
прийняті, затверджені або зареєстровані "органами". Але будь-які дії
органів відносно Статутів тергромад - це нонсенс, бо як ще не утворені органи
можуть щось вчиняти з документами, на підставі яких вони мають бути утворені
(!!!).
Що ж за органи маємо насправді? Маємо совєти (ради), самодержавні органи, які в жодний спосіб не утворені українськими громадами, натомість, ці органи утворені пітеро-московською владою, її розпорядчими актами, починаючи з 1918-1919 років, тобто починаючи з примусової поетапної радянізації Наддніпрянщини (Великої України), а також радянізації Західної України "золотим вереснем" в 1939-му.
Чому совєти є самодержавними органами? Вся влада - радам (лєнін). Зауважте, не громадам, а саме радам, органам, не усім громадянам, народові, а саме обмеженому колу осіб з "органів".
З часу ліквідації назви "СССР", суть імперії "СССР" залишається й по сьогодні в Україні. Нема ні державної власності (загальнонародної, загальнодержавної), ні власності територіальних громад, як це прописано в чинній Конституції. Є совєтська власність, саме совєти є власниками землі і комунального майна, бо саме совєти (як лєнінська влада) мають статус юридичних осіб, відповідно, мають оформлене на себе національне багаство, що, таким чином, викрадене в українців.
Якщо вникнути в зміст поняття "комунальна власність", то побачимо ще один важливий аспект маніпуляцій. В дійсності не було ( і немає), як вже вказано вище, ні державної власності, ні комунальної. Є совєтьска власність самодержавних органів. Наприклад, в європейських країнах (Франція, Італія, Швеція, Данія, тощо) комунальна власність - це власність комун, аналогу українських територіальних громад. Отже, тільки в тому випадку, коли є власник, комуна-територіальна громада ( в інших державах - община, гемайнде, гміна, обца, муніципалітет, тощо) , тільки тоді й виникає комунальна (муніципальна) власність (!!!). Не може впасти з неба і "державна власність", бо винкнути вона може лише в разі існування власності громади держави як сукупності територіальних громад. (!!!)Під комунальною власністю розуміють власність територіальних громад на належне їм майно, що використовується для спільних потреб громади і управляється відповідними органами місцевого самоврядування ( в разі їх утворення).
Влада і власність совєтів (органів) - це імперія, наші завдання залишаються абсолютно такими ж, як були в час визвольних змагань холодноярців, оунівців і упівців, національного відродження (наприкінці 80-х - початку - 90-х минулого століття), помаранчевого та євромайданів, наші завдання є абсолютно такими ж і в час війни під псевдоназвами "ато" та "перемир'я".
Змінити систему, змінити систему совєтів (влади органів) на ситему влади українських громад-власників.
Що ж за органи маємо насправді? Маємо совєти (ради), самодержавні органи, які в жодний спосіб не утворені українськими громадами, натомість, ці органи утворені пітеро-московською владою, її розпорядчими актами, починаючи з 1918-1919 років, тобто починаючи з примусової поетапної радянізації Наддніпрянщини (Великої України), а також радянізації Західної України "золотим вереснем" в 1939-му.
Чому совєти є самодержавними органами? Вся влада - радам (лєнін). Зауважте, не громадам, а саме радам, органам, не усім громадянам, народові, а саме обмеженому колу осіб з "органів".
З часу ліквідації назви "СССР", суть імперії "СССР" залишається й по сьогодні в Україні. Нема ні державної власності (загальнонародної, загальнодержавної), ні власності територіальних громад, як це прописано в чинній Конституції. Є совєтська власність, саме совєти є власниками землі і комунального майна, бо саме совєти (як лєнінська влада) мають статус юридичних осіб, відповідно, мають оформлене на себе національне багаство, що, таким чином, викрадене в українців.
Якщо вникнути в зміст поняття "комунальна власність", то побачимо ще один важливий аспект маніпуляцій. В дійсності не було ( і немає), як вже вказано вище, ні державної власності, ні комунальної. Є совєтьска власність самодержавних органів. Наприклад, в європейських країнах (Франція, Італія, Швеція, Данія, тощо) комунальна власність - це власність комун, аналогу українських територіальних громад. Отже, тільки в тому випадку, коли є власник, комуна-територіальна громада ( в інших державах - община, гемайнде, гміна, обца, муніципалітет, тощо) , тільки тоді й виникає комунальна (муніципальна) власність (!!!). Не може впасти з неба і "державна власність", бо винкнути вона може лише в разі існування власності громади держави як сукупності територіальних громад. (!!!)Під комунальною власністю розуміють власність територіальних громад на належне їм майно, що використовується для спільних потреб громади і управляється відповідними органами місцевого самоврядування ( в разі їх утворення).
Влада і власність совєтів (органів) - це імперія, наші завдання залишаються абсолютно такими ж, як були в час визвольних змагань холодноярців, оунівців і упівців, національного відродження (наприкінці 80-х - початку - 90-х минулого століття), помаранчевого та євромайданів, наші завдання є абсолютно такими ж і в час війни під псевдоназвами "ато" та "перемир'я".
Змінити систему, змінити систему совєтів (влади органів) на ситему влади українських громад-власників.
Слова
гаранта Кремля в Україні красномовно свідчать про те, що нам нав'язано посилену
рядянізацію, яку банда за будь-що намагається закріпити прийняттям радянської
конституції. Територіальні громади розглядаються нелегітимним одноособовим
президентським органом тільки під ковпаком власті совєтов:
В
Украине после объединения из 6,163 тыс. территориальных общин останется 883
теробщины. Об этом сегодня заявил президент Петр Порошенко.
"457 советов по Украине объединились в 85, подали заявления на объединение 932 совета, для того, чтобы объединиться — 159, общее количество по проекту сейчас 6 тыс. 163 громады, а должно быть 883 громады. Это сколько же депутат останется без работы и сколько средств будет направлено народу, и насколько эффективно будут работать территориальные громады?!" — заявил сегодня Петр Порошенко во время встречи с представителями территориальных общин.
Источник: http://delo.ua/…/posle-obedinenija-v-ukraine-ostanetsja-8…/… ©delo.ua
"457 советов по Украине объединились в 85, подали заявления на объединение 932 совета, для того, чтобы объединиться — 159, общее количество по проекту сейчас 6 тыс. 163 громады, а должно быть 883 громады. Это сколько же депутат останется без работы и сколько средств будет направлено народу, и насколько эффективно будут работать территориальные громады?!" — заявил сегодня Петр Порошенко во время встречи с представителями территориальных общин.
Источник: http://delo.ua/…/posle-obedinenija-v-ukraine-ostanetsja-8…/… ©delo.ua
Наостанок.
Про вибори. Вибір може зробити тільки вільна людина - громадянин-власник як
учасник територіальної громади-юрособи. Раб-кріпак не має вибору, він не має що
передавати в управління депутатському корпусу, бо не має власності. Крім того,
й вибирати немає куда, немає утворених в конституційний спосіб органів. Немає
виборців, немає органів української влади - в результаті завжди маємо
"обраних".
Зрештою,
справжній вибір залежить тільки від нас.
Markiyan Gudz
Немає коментарів:
Дописати коментар