- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

субота, 12 вересня 2020 р.

До влади, йдемо Конституційним шляхом!

 Конституційним шляхом відтворення Українського народу, як джерело влади може бути при умові, коли у кожному селі, селищі, місті, району у місту, району і області, будуть створені територіальні громади юридичної особи публічного права. Коли, ці громади відтворюють себе, як власниками комунального майна, власником частки майна, яке належить усім в Україні, але керувати буде цією часткою саме ця громада. Потім, для управління своєю часткою майна, ця громада безпосередньо або утворює раду для управління своїм комунальним майном. Територіальна громада наділяє утворену нею раду повноваженнями і заявляє про проведення виборів депутатів до цієї ради.

Територіальна громада управляє своєю комунальною власністю, яка є часткою і належить всьому Українському народу. Земля, яка знаходиться на території територіальної громади знаходиться у розпорядженні, а не у власності її. Земля, є загальнодержавною національною цінністю і не може бути продана або закладена за борги. Земля, що знаходиться під житловими будинками, є комунальною власністю і не може бути проданою, а передається у довгострокове користування.

Конституційним шляхом є той шлях, коли ми реалізуємо себе, як власники і управляємо своєю власністю, як власники. Такий шлях і є, коли ми, як власники реалізуємо себе, як джерело влади. Реалізація право на власність починається з реалізації Українського народу джерелом влади, яке починається з створення територіальних громад. Потім, створені територіальні громади утворюють ради, як свої представницькі органи, а вони у свою чергу створюють виконавчі органи місцевого самоврядування. Так, починається реалізація нами свого права на владу. Так, ми з вами стаємо джерелом влади, яке потім створивши місцеві органи влади починає створювати три гілки влади: законодавчу, виконавчу, та судову. На сьогодні, згідно положенням Конституції України в редакції 1996 року та існуючої редакції у сучасному часі, діяльність трьох гілок влади не відповідає положенням Конституції України. В Україні існує гібрідна влада, яка фізично продовжує існувати з радянських часів перетворивши абревіатуру свою та змінивши структуру, а юридично, відповідно Конституції України, три гілки влади не є повноважними, бо Український народ їх не створював.

За Перехідними положеннями Конституції України, виконуюча на той час функції законодавчої гілки влади ВРУ, повинна була до 1998 року підготувати законодавчу базу такою, щоб на підставі положень Конституції і законів України були створені умови для створення на всій території України територіальні громади юридичної особи публічного права, які і повинні були розпочати утворення з початку органи місцевого самоврядування, а потім перейти до утворення трьох гілок влади. Крім того, на підставі створених територіальних громад у 1999році повинно було відбутися обрання Президента України від територіальних громад. Саме територіальні громади обирають мерів рад та обирають Президента України. Підкреслюю, територіальні громади - є «матір’ю» місцевої, законодавчої, виконавчої та судової влади. Місцеві ради «народжуються» територіальними громадами, саме до яких потім обираються депутати, а не навпаки. Створивши і обравши до утворених рад депутатів йде Конституційне утворення трьох гілок влади. Саме так починається справжнє державотворення. Ні політичні партії, а територіальні громади створюють владу в Україні! Саме так, влада представляє інтереси Українського народу. Тільки в цьому випадку влада залежна від людей – територіальної громади, а територіальна громада, це Україна, суверена і незалежна Держава. Таким чином територіальна цілісність України складається з територіальних громад створених Громадянами України!  

Чому в Україні занепад? Тому, що в Україні влада політичних партій, а ні територіальних громад! Щоб змінити докорінно систему владу в Україні, требо територіальними громадами відтворити Конституційний лад згідно Конституції України.

Саме такий алгоритм не прийнятний для політичних партій, які практично всі створені олігархами. Ні політичні партії, а територіальні громади повинні створювати владу в Україні. Поки влада буде створюватися політичними партіями, поки буде корупція та свавілля депутатів, які місцевий і державний бюджет розпилюють за партійним інтересом. Саме за інтересами політичних партій представлених у ВРУ Конституція України не виконується. Саме політичні партії представлені у ВРУ узурпували владу в Україні.

Доказом, таких висновків і підтвердженням того, що жодна з гілок влади не має повноважень від Українського народу можна вважати не виконання статей 5, 7, 8, 9 і 20 Конституції України. Саме за статтею 20 Конституції України в Україні повинен бути Закон України «Про прапор», та Закон України «Про Великий Державний Герб України».

Іншим, доказом відсутності Конституційної влади в Україні може бути статті з Конституції України, які ГО «Багнет Нації» застосовував у своєму запиті на інформацію від 27.07.2020року, обґрунтовуючи своє бачення подій, пише звертаючись до ВРУ, а саме: «Згідно положень пункту 3 частини першої статті 85. Конституції України до повноважень Верховної Ради України належить, зокрема, прийняття законів. Керуючись положеннями статті 91. Основного закону Верховна Рада України приймає закони, постанови та інші акти більшістю від її конституційного складу, крім випадків, передбачених цією Конституцією. Положеннями статті 94. Конституції України встановлено, що закон підписує Голова Верховної Ради України і невідкладно направляє його Президентові України.

Частинами першою і другою статті 46 Глави 8 «РІШЕННЯ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ» Регламенту Верховної Ради України затвердженого Законом України від 10 лютого 2010 року № 1861-VI «Про Регламент Верховної Ради України» встановлено, що «Рішеннями Верховної Ради є акти Верховної Ради, а також процедурні та інші рішення, які заносяться до протоколу пленарних засідань Верховної Ради. Актами Верховної Ради є закони, постанови, резолюції, декларації, звернення, заяви».

 

Отже, Закону України «Про затвердження Виборчого Кодексу України» - не існує, а слід требо вважати, що виборча компанія пройде не у законний спосіб.

 

Якщо, вище перелічених Законів в Україні не має, то не існує жодної гілки влади, яка може відповідати положенням Конституції України!

Якщо, вище приведені Закони в Україні відсутні, а їх прийняття проектів розглядається з 1997 року, то кожний виборчий процес, який відбувався після 1998року не має законної сили. Створення Держави починається з затвердження Державних символів, за якими приймаються рішення, починаючи з територіальних громад і закінчуючи прийняття нормативно-правових актів кожною з гілок влади. Якщо таке не відбулося з часів 1998року, то жодний прийнятий Закон, жодний обраний мер, депутат, Президент України, або призначений суддя, Прем’єр Міністр України,  та державна посадова особа не мають повноважень від Українського народу згідно Конституції України у редакції 1996 року. Якщо, це так, то обрання Українським народом депутатів до міських рад у жовтні 2020року не має законних підстав. Український народ не створював місцеві органи влади, як і не створював Верховну Раду України після 1998року, а відповідно Закон України «Про передачу повноважень від Українського народу до Верховної Ради України» відсутній, Закон України «Про територіальні громади України» - відсутній, Закон України «Про прапор» - відсутній, та Закон України «Про Великий Державний Герб України» - відсутній, а тому Виборчий Кодекс України не законний, бо відсутній Закон України «Про прийняття Виборчого Кодексу України»!

Відповідно, в Україні, згідно положенням Конституції України, державних і місцевих органів влади не існує, а тому організація і проведення виборчої компанії до місцевих органів влади не має законних підстав.

ВЛАДА В УКРАЇНІ ПОВИНА ВІДПОВІДАТИ КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ!

ВСЯ ВДЛАДА В УКРАЇНІ НАЛЕЖИТЬ ТЕРИТОРІАЛЬНИМ ГРОМАДАМ!

Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування!

Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами!

Ніхто не може узурпувати державну владу!

Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.

СЛАВА УКРАЇНІ!

ГЕРОЯМ СЛАВА!

 

Правозахисник ГО «Державотворець»

Ю.Калюжний, вересень 2020року.

9 коментарів:

  1. Дорый день Великие сыны Великих Родов. Благодарю за информацию. Скажите пожалуйста как с Вами связться?

    ВідповістиВидалити
  2. 100% поддержка. ВПЕРЁД! ОБЪЕДИНИТЬСЯ И ЗДРАВСТВОВАТЬ!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Best content & valuable as well. Thanks for sharing this content.
    Approved Auditor in DAFZA
    Approved Auditor in RAKEZ
    Approved Auditor in JAFZA
    i heard about this blog & get actually whatever i was finding. Nice post love to read this blog
    Approved Auditor in DMCC

    ВідповістиВидалити
  4. я не можу достатньо подякувати послузі позики пана Педро та повідомляючи людям, наскільки я вдячний за всю допомогу, яку ви та ваша команда надали, і я з нетерпінням чекаю рекомендації друзям та родині, якщо їм потрібна фінансова порада чи допомога @ 2 ставки на кредит для бізнесу через контакт:. pedroloanss@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  5. Підкажіть, будь ласка, як можна ввійти до складу громади. Чи тільки ті громадяни, які були присутні при створені мають цю честь. А іншим зась.

    ВідповістиВидалити
  6. Невже не можна було перечитати текст та виправити помилки. Просто неможливо це читати.

    ВідповістиВидалити
  7. Нажаль, дана стаття вже не актуальна: ВС зазначив, що територіальна громада не може бути зареєстрована як юрособа

    ВідповістиВидалити
  8. Громади згідно Конституції не повинні бути юридичними особами та нам це і не потрібно ми не повинні займатися бізнесом. Наша мета виступати носіями влади в нашій країні та делегувати своїх представників у вищестоящі виборчі органи влади: Верховну раду , Кабінет Міністрів, та Суди. Наша ціль створити рівноправні умові діяльності всім, незалежно від їх національності, статків, статусу громадянам та створеним ними благодійним, бізнесовим та іншим структурам.

    ВідповістиВидалити

- КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ - Стаття 5. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. -
- Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Стаття 19. Конституції України -

НАЙЦІКАВІШЕ В БЛОЗІ