- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

суботу, 4 березня 2017 р.

НКВД повертається: україною ширяться репресії по відношенню до законослухняних громадян

До відому українського народу та задля заспокоєння Яреськівської сільської громади.

Повідомляю, що 01.03.2017 року о 7.00 до мене в двір ввійшли шестеро незнайомців погрозливого вигляду, і почали наполегливо стукати в двері і вікна щось там вигукуючи, потім я зрозуміла, що в хід пішли металеві засоби і здійснюється спроба зірвати одинокій вдові 59 річного віку взимку, в отоплюваний сезон двері. (нещодавно в мене було щось подібне з «Айдаром). Я, не додзвонившись в 102, до сина, змушена була відчинити, після чого на мене навалилися троє чоловіків, і тикаючи в очі, якими я без окулярів нічого не бачила, якийсь папірець і почали забирати мобільний телефон. На мої вигуки дайте мені зробити один дзвінок, що я – громадянка України, мені відповіли, зажавши на батареї опалення, яку ледве не відірвали, що це тільки так в кіно відбувається і лише із затриманими. Тому я подумала, що при Порошенкові повернулися часи НКВД, коли ще підозрювана не має права на захист і на закон про призумцію невинуватості. Коли я дочитала ухвалу суду про підозру про створення громад, у мене відлягло від серця, бо я не вчиняла жодного кроку від Конституці України, у її дотриманні, під час привнесення у Яреськівську громаду статей Конституції, щоб «прорадянсько» налаштовані окремі мешканці української яреськівської громади (які виявилися під час виконання ЗУ «Про декомунізацію») зрозуміли, що вони сьогодні живуть не в СРСР, а в УНІТАРНІЙ ТА НЕЗАЛЕЖНІЙ ДЕРЖАВІ, - РЕСПУБЛІЦІ УКРАЇНІ (ст..ст.ст. 1, 2, 3 Конституції України) з метою збереження її автентичності і незалежності Яреськівської громади, яка мене обрала сільським головою . Щоб почути громаду у відстоюванні її інтересыв під час так званого «ДОБРОВІЛЬНОГО Об’ЄДНАННЯ ГРОМАД», необхідно було цій же громаді на загальних зборах (ЗУ Про місцеве самоврядування) повідомити про те, що згідно Конституції - мешканці села є громадою, а об’єднання декількох сіл – це вже сільська громада згідно 142 ст. Конституції, як ми - Яреськівська сільська громада із шістьма селами, що були об’єднані ще при СРСР в Яреськівську сільську раду.
Пишу це на всю Україну, бо в діях СБУ я побачила небезпеку для подальшого перебування мене на цьому посту і маю сумніви чи хоче влада, щоб народ України знав Конституцію і свої права згідно неї. Якщо ми все-таки європейська нація і хочемо ввійти у європейську співдружність, то ми повинні дослухатися до бажання кожної навіть найменшої громади і не пхати всіх до купи, як написано в книзі ГАНУЩАКА, лише б переплюнути саму Європу в отаких об’єднаннях.
До моєї громади звертаюся з великою подяко
ю за ту миттєву підтримку, яку ви всі мені виявили, в той час, коли в моїй оселі було забито чужими, з невідомими намірами дядьками, серед них були водії голови райдержадміністрації Іваненка В.Б., який бував майже на всіх сесіях Яреськівької с.р. і добре знає про мою діяльність. Стає зрозумілим механізм організації голодомору в 1932-1933 роках. Моїм тимчасовим супротивникам повідомляю, що СБУ «НАРУЧНИКІВ МЕНІ НЕ ОДЯГАЛО І КОНФІСКАЦІЇ МОГО СКРОМНОГО МАЙНА» НЕ ЗДІЙСНЮВАЛО.
Для Петренко О. В., яка мене шпиляла на кожній сесії словами, «чого я не доводжу громаду до ума» тепер пояснюю, що доки не буде рішення ВР про те, що не сільські ради – є юридичними особами приватного права , а громади (так, як в Європі) публічного права жодного кроку робити не можна. Ніякі печатки, рахунки не діятимуть і не треба витрачати на це час і гроші. Як це дивно, але в українському випадку команду про демократію «знизу» повинна дати ВР «зверху»..Громадо! Я тебе люблю!!!


Немає коментарів:

Дописати коментар

- КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ - Стаття 5. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. -
- Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Стаття 19. Конституції України -

НАЙЦІКАВІШЕ В БЛОЗІ