- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

вівторок, 8 листопада 2016 р.

В рамках антиконституційної адміністративно-територіальної реформи на Дніпропетровщині

   Ми продовжуємо публікувати матеріали своїх та інших інформаційних ресурсів про перебіг антиконституційної адміністративно-територіальної «реформи», що впроваджуються в рамках «пілотного» проекту, на теренах Січеславщини (Дніпропетровщини).
   Кожен злочинець-посадовець відповідатиме за зґвалтування Конституції!

Поляки помогут развивать объединенные громады на Днепропетровщине

Обмен опытом, создание дорожной карты развития, экспертное сопровождение проектов – сотрудничать в таком контексте договорились Новоалександровская, Солонянская объединенные громады и польский город Злоценец. Они подписали меморандум о кооперации, который подытожил годовую работу по польско-канадской программе «Поддержка демократии и местного самоуправления».
Об этом сообщает Интернет-издание «ДНЕПР.ГЛАВНОЕ» со ссылкой на пресс-службу Днепропетровской облгосадминистрации.
Меморандум о сотрудничестве подписала Новоалександровская объединенная община и город Злоценец. Это означает, что теперь Днепропетровщина и Польша будут обмениваться опытом реформирования местного самоуправления и реализовывать совместные проекты. Все это – ради эффективного развития объединенных территорий.
«Это укрепит наши отношения и экономику громады. Будем перенимать реформаторский опыт Польши и внедрять его на своей территории. Надеемся, вместе с польскими партнерами воплотим в жизнь немало проектов. В частности, планируем построить Дворец культуры. Он должен стать культурным центром развития громады», – отметил председатель Новоалександровского сельского совета Александр Визир.
«Важнейший ресурс для развития – это люди. Будь-то в Польше, или в Украине. И именно от жителей зависит, как будет меняться их территория. Уверен, что сотрудничество между нашими громадами будет иметь значительные результаты», – сказал мэр города Злоценец Кшиштоф Захажевский.
Новоалександровская объединенная территориальная громада была создана в октябре 2015 года. Вокруг нее сплотились 14 населенных пунктов Новоалександровского и Волосского сельсоветов. Полномочия теперь в руках более 12 тыс. жителей. Сейчас люди самостоятельно определяют, как распоряжаться бюджетными средствами и куда их направлять.
Успешной оказалась и бюджетная децентрализация. Если раньше бюджет громады составлял около 10-15 млн. грн., то после объединения вырос до 65 млн. Все средства – на благоустройство дорог, освещение улиц, строительство водопроводов, ремонт школ, садиков, больниц. В громаде уверяют, что способны обеспечить должный уровень жизни в разных сферах.
В этом году Новоалександровская громада реализовала немало проектов развития. Среди них – строительство четырех игровых площадок, создание туристического казацкого парка, ремонт 33 дорог, детсадов «Ромашка» и «Светлячок», реконструкция четырех школ.
Такое же соглашение о сотрудничестве поляки заключили с Солонянской объединенной громадой.
На сегодня на Днепропетровщине 34 громады. В целом планируется создать – 84. Вновь созданные органы власти получают больше возможностей – от роста полномочий к увеличению доходов.
Программа «Поддержка демократии и местного самоуправления» инициирована правительствами Польши и Канады и реализуется при поддержке Фонда международной солидарности. Ее цель – помочь украинцам создать эффективные органы местного самоуправления. Программа предусматривает реализацию совместных польско-украинских проектов в 2015-2017 годах. Бюджет – почти 16 млн. злотых.
Матеріали по темі:

ПЕРЕЛІК територіальних громад Дніпропетровської області, що пропонується відповідно до Перспективного плану формування територій громад

СКІЛЬКИ КОШТУЄ «ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ»

ХТО ЗАРОБЛЯЄ НА «ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ»? 

«ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ»: ВСЕ БУДЕ ШИТО-КРИТО…

«ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ» - СТОП! (Звернення до ДФІ) 

ДЕРЖФІНІНСПЕКЦІЯ ДНІПРОПЕТРОВЩИНИ КРИШУЄ КОРУПЦІЮ ТА САМОЗВАНЦІВ?!!

МЕРТВІ ДУШІ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ (звернення до прокуратури стосовно реєстрації статутів ТГ) 

ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ – МАНІПУЛЯЦІЯ (Звернення до Кіровського суду про скасування рішення Дніпрооблради) 

РЕЙХФОРМА: «ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ» (скасувати фейкові територіальні громади) 

Без ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД ради, депутати та їх рішення – нелегітимні! (доповнення до позову про скасування рішення 34-ї сесії Дніпрооблради) 

Без ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД будь-які комунальні підприємства – нелегітимні! (інфозапит до КП «Жилсервіс – 1») 

Територіальна громада утворює органи місцевого самоврядування, а не навпаки (витяг з Цивільного кодексу України) 

Розвиток місцевого самоврядування чи відверта профанація та марнотратство? (відповідь на інформаційний запит)

Война підтвердила грубе порушення Конституції: відповідь Мінюсту щодо територіальних громад Дніпра (документ) 

На Дніпропетровщині створено 16 фейкових об’єднаних територіальних громад (відповідь на запит)

Про «добровільне» об’єднання територіальних громад (відповідь на запит до Дніпрооблради) 

Конституційний переворот на Дніпропетровщині під патронатом «губера» Резніченка


«Територіальна громада міста Дніпропетровська» не зареєстрована – відповідь Державної казначейської служби (документ) 

Немає коментарів:

Дописати коментар

- КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ - Стаття 5. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. -
- Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Стаття 19. Конституції України -

НАЙЦІКАВІШЕ В БЛОЗІ