- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

вівторок, 11 жовтня 2016 р.

Звернення Ради конституційних громад України від 08.10.2016 року

Громадяни України
Верховна Рада України
Політичні партії України
Служба безпеки України
Звернення Ради конституційних громад України
08.10.2016


Рада конституційних громад України завжди твердо і принципово стояла на позиціях жорсткого дотримання норм чинної Конституції України, Цивільного кодексу, Європейської хартії місцевого самоврядування, іншого законодавства, що не суперечить Конституції України. За заявами наших активістів відкрито сотні кримінальних проваджень. Навіть в умовах розбалансованого вітчизняного судочинства нам вдалося отримати судові рішення, що повернули частині громад віру хоча б у видимість права на теренах України.
На цьому шляху ми скористались багатим досвідом мережі колективного самозахисту Асамблеї громадських організацій малого і середнього бізнесу України, яка в цей спосіб в часи тоталітарного режиму Януковича змогла захистити кожного свого активіста, проти якого в незаконний спосіб було висунуто псевдо – державними органами сфальшовані обвинувачення.
Ми побачили гостру необхідність не фасадних реформ, а зміни політичної системи, тобто будівництва на нових засадах взаємовідносин між державою і громадянином.
Мета такого руху – унітарна республіка Україна самоврядних територіальних громад, що об’єднались у державу.
Це справді важкий процес. Навіть у сусідній Польщі говорять про масові порушення Європейської хартії місцевого самоврядування, його одержавлення, абсолютно неефективне використання місцевим самоврядуванням коштів європейських фондів, які не стимулюють, а навпаки перешкоджають змінам. Дуже довгий період часу у Польщі так само був фікцією місцевий референдум. Але наші сусіди перебувають на шляху позитивних змін.
Навіть у Польщі говорять про вилюднення окремих регіонів і це в умовах потужної зростаючої економіки. А що ми отримаємо в Україні після так званих примусових об’єднань? Де опиняться українські малі села? Чиєю стане їх земля, ліс, водні об’єкти, куди будуть вивезені ресурси українських надр, якою буде екологія навколо цих фантомних сіл та селищ?
І що ж ми отримали на Франківщині, де справді почало з’являтися реальне європейське місцеве самоврядування? Тобто базоване на Статуті громади і Конституції, участі громади у повсякденному житті громади (локальна демократія), реальних спробах громад навести лад з реєстром своєї власності. Почалася реальна протидія зі сторони органів виконавчої влади, а точніше конкретних посадових осіб, що у перекручений щодо Конституції спосіб почали нищити ще у зародку це європейське самоврядування через насправді примусові об’єднання навіть не громад, а сільських, селищних чи навіть міських рад; блокування реєстрації статутів, відкриті кримінальні провадження за фактом проведення загальних зборів та прийняття ними статуту громади. І це у громадах, де збори прийняли статут, депутати затвердили, тобто визнали волю громади, а юстиція зареєструвала.
І що ми отримали на Косівщині, яка захотіла скористатись механізмами Закону про співробітництво територіальних громад, щоб розбудувати бачене ними неодноразово у державах – сусідах справді європейське місцеве самоврядування?
Виконання Конституції, навіть спроба зі сторони таких громад скористатися Законом про співробітництво громад (який не руйнує самоврядність), а не нормами Закону про добровільне (!) об’єднання громад (неконституційними на думку експертного управління Верховної Ради, таких, що не відповідають статтям 133, 140 – 143 Конституції України, статтям 3-6 Європейської хартії України, цілому спектру статей про право власності Цивільного кодексу України) стала підставою для відкриття цілого спектру кримінальних проваджень по факту прийняття громадами своїх статутів та їх затвердження депутатським складом!
І це в умовах, коли державні чиновники закликають не виконувати Конституцію, бо вже майже прийняті зміни до неї;
в умовах, коли «експерти» від уряду оголошують ратифіковану в Україні Європейську хартію про місцеве самоврядування «декларативним законом», який можна не виконувати;
це в умовах, коли (по Україні на грудень планується вже у кількості майже півтисячі) створюються за участі державних органів адміністративно – територіальні одиниці, не передбачені адміністративно – територіальним устроєм України!
Це в умовах, коли конституційні патріоти отримують повістки по відкритих кримінальних провадженнях по факту прийняття громадою та затвердження сесією статуту, який надалі пройшов реєстрацію в органах юстиції!
Це у ситуації, коли будь – яка альтернатива урядовим квазі – реформам оголошується медведчукізмом. 
Україна, на нашу думку, зробила рішучий крок до чергового етапу тоталітаризму. По іншому, як політичні репресії, тиск на сільських голів Тюдова, Стопчатова, Підлужжя, інших сіл України ми назвати не можемо.
Більше того, з’явилися поради близьких до уряду експертів Верховній Раді розпускати такі ради, які дозволили собі затвердити прийняті громадами статути. От і ще один інструмент для наведення «порядку» з небажаючими примусового укрупнення!
Ми звертаємося до європейських структур з захисту прав людини з проханням втрутитися у ситуацію і не дати створити у Східній Європі ще один режим, схожий до російського.
Ми звертаємося до Служби безпеки України з пропозицією так, як і ми, стати конституційними патріотами України. 
Ми звертаємося до політичних партій будь-що не допустити політичних репресій у державі, яка все ще має шанси стати демократією, а не видозміненою формою тоталітарної олігархії.
Від Львівської області Гурняк Ігор, Олексевич Роман, Дацко Олеся,
Від Вінницької області Коц Олександр,
Від Дніпропетровської області Дьякова Світлана,
Від Запорізької області Тютюнник Юлія,
Від Івано – Франківської області Вуйцик Олександр,
Від Одеської області Перун Інна,
Від Чернігівської області Кеня Андрій,
Від Херсонської області Базилєв Олександр,
Від Закарпатської області Андрій Гоца,
Від Кіровоградської області Ігор Степура,
Від Донецької області Олександр Лук’янов,
Від Черкаської області Анатолій Ковальов, 
Від Харківської області Андрій Лобян


1 коментар:

  1. Злопці, дуже гарно пишете, але перепрошую, Ваша позиція просія є рабська. Досить скиглити !!! Переходьте від слів до реальних справ, або не пудріть народу мізки своєю імітацією кипучої діяльності, а насправді - ви виконуєте просвітницьку робота та залякуєте народ тими кримінальними справами. Так в такому випадку, Ігоре Гурняк енд команда, ти на кого працюєш?

    ВідповістиВидалити

- КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ - Стаття 5. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. -
- Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Стаття 19. Конституції України -

НАЙЦІКАВІШЕ В БЛОЗІ