- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

пʼятницю, 12 грудня 2014 р.

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ: ЛЕГАЛІЗУВАТИ ЦВК

Ну, що ГРОМАДЯНИ України всіх національностей, прийшов час "Ч" для всього Українського народу, який ЗЛОЧИННО і "обирав" і допомагав обирати ЗЛОЧИНЦІВ і у Верховну раду України і в місцеві органи влади без відкритого загальнодоступного ресєтру громадян - власників Національного багатства України, і який собою підмінив ВЛАСНІ ВНУТРІШНІ органи ТЕРИТОРІАЛЬНІ ВИБОРЧІ комісії ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД і обирав 17 років тих, хто щедро платив гроші з розікраденого у нас же не оформленого в територіальних громадах Національного багатства України.


До окружного адміністративного суду міста Києва. 
вул. Командарма Каменєва, 8, корпус 1, м. Київ, 01601
Позивач: Білоцерківська Рімма Миколаївна,
пров. Фабричний, буд.32 м. Сєвєродонецьк, 
Луганської області, 93401 . т.5-49-09
Відповідач 1: Головне управління статистики у м. Києві 
вул. Тургенєвська, 71, м. Київ – 50, 04050 
Телефон/факс: (044) 486-71-38
E-mail:kievstat@kiev.ukrstat.gov.ua
Відповідач 2: Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних
осіб-підприємців Печерського району м. Київ
вул. Суворова, 19, м.Київ, 01010 
Телефон: (044)280-07-25, (044)280-27-11, (044)280-87-23, 
(044)280-14-83,(044)208-91-72
Треті особи, що не заявляють самостійних вимог:
Верховна Рада України 
вул. Грушевського буд.5 , м. Київ, 010080
Телефон: Тел: 255-40-28 (приймальня) Факс: 255-41-40
Управління справами Верховної ради України
вул. Грушевського буд.5 , м. Київ, 010080
Центральна виборча комісія
пл. Лесі Українки, буд.1, м.Київ, 01196 
Телефон: тел.+38 (044) 286-84-62
e-mail: post@cvk.gov.ua

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
 
про захист права на вільне волевиявлення через вибори, гарантоване ст.3 Протоколу № 1 до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод(1950р.) та скасування державної реєстрації Центральної виборчої комісії (Код ЄДРПОУ: 21661450).
Відповідно до ЗУ “Про ратифікацію Конвенції про захист прав і основних свобод людини 1950 року, Першого протоколу та протоколів N 2, 4, 7 та 11 до Конвенції ” Верховна Рада України постановляє: 
Конвенцію про захист прав і основних свобод людини 1950 року ( 995_004 ), підписану від імені України 9 листопада 1995 року, Перший протокол ( 994_535 ), протоколи N 4 ( 994_059 ) і N 7 ( 994_804 ) до Конвенції, підписані від імені України 19 грудня 1996 року, та протоколи N 2 ( 994_854 ) і N 11 ( 994_536 ) до Конвенції, підписані від імені України 9 листопада 1995 року у м. Страсбурзі, ратифікувати з такими заявами та застереженнями: 
1. Україна повністю визнає на своїй території дію статті 25 Конвенції про захист прав і основних свобод людини 1950 року щодо визнання компетенції Європейської комісії з прав людини приймати від будь-якої особи, неурядової організації або групи осіб заяви на ім'я Генерального Секретаря Ради Європи про порушення Україною прав, викладених у Конвенції, та статті 46 Конвенції про захист прав і основних свобод людини 1950 року щодо визнання обов'язковою і без укладення спеціальної угоди юрисдикцію Європейського суду з 
прав людини в усіх питаннях, що стосуються тлумачення і застосування Конвенції. 
Згідно із Ст.3 Протоколу № 1 до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод(1950р.) Високі Договірні Сторони зобов'язуються проводити вільні вибори з розумною періодичністю шляхом таємного голосування в умовах, які забезпечують вільне вираження думки народу у виборі законодавчого органу. 
Відповідно до ст. 71 Конституції України Вибори до органів державної влади та органів місцевого самоврядування є вільними і відбуваються на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування. 
Виборцям гарантується вільне волевиявлення. 
Згідно із ст.1 чинного ЗУ “Про Центральну виборчу комісію“ Центральна виборча комісія (далі - Комісія) є постійно діючим державним органом, який відповідно до Конституції України, цього та інших законів України забезпечує організацію підготовки і проведення виборів Президента України, народних депутатів України, а також всеукраїнських референдумів. 
Комісія здійснює консультативно - методичне забезпечення виборів до місцевих рад, сільських, селищних, міських голів і проведення місцевих референдумів. 
Комісія очолює систему виборчих комісій, які утворюються для підготовки і проведення виборів Президента України, народних депутатів України та всеукраїнського референдуму, спрямовує їх діяльність. 
Комісія є юридичною особою, має печатку із своїм найменуванням. 
21.10.2014р. мною виявлено , що замість встановленого законом державного органу з назвою Центральна виборча комісія починаючи з 24.09.1997 р. в Україні діє особа з назвою “Центральна виборча комісія”(код ЄДРПОУ:21661450), яка утворена неуповноваженою особою у незаконний спосіб за відсутності чинного ЗУ “Про Центральну виборчу комісію“.
Зокрема, 21.10.2014 року я, Білоцерківська Рімма Миколаївна , одержала Витяг № 19477615 (Серія АГ №966868) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців( далі - ЄДР ) про особу з назвою “Центральну виборчу комісію”( далі витяг №19477615)(копія Витягу № 19477615 (Серія АГ №966868) з ЄДР про особу з назвою “Центральна виборча комісія”(код ЄДРПОУ:21661450) додається). 
З витягу № 19477615 видно, що відомості про особу з назвою “ Центральна виборча комісія ”(код ЄДРПОУ:21661450) (далі — особа з назвою “ЦВК ”) внесені 24.09.1997 року.
на підставі Закону від 17.09.1997 року N 733/97-ВР9 ( якого не існує взагалі ).
З витягу № 19477615 особа з назвою “ЦВК ” не утворена в результаті перетворення. 
Також згідно з відомостями, які містить ЄДР, відомості про особу з назвою “ЦВК ” внесені до ЄДР на підставі Закон України № 733/97-ВР. “Про Центральну виборчу комісію “, який нібито було прийнято 17.09.1997р. 
Крім цього згідно витягу №19477615 засновником особа з назвою “ЦВК ”є суб'єкт господарської діяльності, який має код ЄДРПОУ 20064120.
Згідно з відомостями, що містить ЄДР, код ЄДРПОУ 20064120 належить суб'єкту господарської діяльності - особі з назвою “УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ”. 
Вважаю, що відомості про особу з назвою “ЦВК ” внесені до ЄДР та ЄДРПОУ фіктивно, за відсутності жодного передбаченого законом документа. У зв'язку з цим має бути скасоване рішення про внесення відомостей до ЄДР та рішення про присвоєння коду ЄДРПОУ з наступних підстав.
По перше, особу з назвою “Центральна виборча комісія”(код ЄДРПОУ:21661450) нібито зареєстрована на підставі Закон України № 733/97-ВР. “Про Центральну виборчу комісію “, який нібито було прийнято 17.09.1997р. 
Такого закону не існує оскільки Закон України № 733/97-ВР “Про Центральну виборчу комісію“ було прийнято Верховною радою 17.12.1997р., а набув чинності цей закон після його офіційного опублікування N 733/97-ВР в Урядовому кур'єрі № 01 від 10.01.1998р., N 5-6.
Таким чином особу з назвою “Центральна виборча комісія ” зареєстровано на підставі акту, якого не існувало, а отже її реєстрація є незаконною.
По друге, згідно з чинною станом на 24.09.1997 р. редакцією ст.25 ЦК Української РСР(1963р.) Юридична особа діє на підставі статуту (положення). Установи та інші державні організації, що перебувають на державному бюджеті, а у випадках, передбачених законодавством Союзу РСР і Української РСР, також і інші організації можуть діяти на підставі загального положення про організації даного виду. 
Згідно з чинною станом на 24.09.1997 р. редакцією ст.26 ЦК Української РСР(1963р.) Юридична особа має цивільну правоздатність відповідно до встановлених цілей її діяльності. 
Правоздатність юридичної особи виникає з моменту затвердження її статуту або положення, а у випадках, коли вона повинна діяти на підставі загального положення про організації даного виду, - з моменту видання компетентним органом постанови про її утворення. Якщо статут підлягає реєстрації, правоздатність юридичної особи виникає в момент реєстрації. 
Особа з назвою “ЦВК” взагалі не має ні статуту, ні положення, а також немає і рішення компетентного органу - постанови про її утворення. 
Відповідно до ч.2 ст. 19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. 
Таким чином акт законодавства — закон, прийнятий Верховною радою України, не є і не може бути розпорядчим актом компетентного органу про її утворення будь якої юридичної особи оскільки це не передбачено ні Конституцією України, ні жодним іншим чинним актом законодавства України. 
Натомість порядок утворення Центральної виборчої комісії визначено ст.6 Закон України 17.12.1997р., № 733/97-ВР “Про Центральну виборчу комісію“ і передбачає утворення цієї комісії шляхом призначення Верховною Радою України 15 членів Центральної виборчої комісії З огляду на наведені норми законодавства України Верховна рада України не має повноважень утворювати юридичну особу з назвою “Центральна виборча комісія”, вказану у Закон України № 733/97-ВР від 17.12.1997р.“Про Центральну виборчу комісію“, а сам закон не є таким розпорядчим актом .
Станом на 24.09.1997 р. Верховною радою України не приймалось і не могло бути прийнято жодного рішення щодо утворення Центральної виборчої комісії оскільки не існувало самого Закон України 17.12.1997р. про Центральну виборчу комісію.
З огляду на наведені обставини також є очевидним факт того, що і особа з назвою “УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ”(код ЄДРПОУ 20064120) не мала і не має відповідних повноважень та взагалі є суб'єктом господарської діяльності і не має жодного відношення до органів влади, уповноважених утворювати державні органи у порядку встановленому законодавством .
Повноваження особи з назвою “УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ”(код ЄДРПОУ 20064120) чітко визначені п.2 Перехідних положень ЗУ № 733/97-ВР від 17.12.1997р.“Про Центральну виборчу комісію“, який набув чинності 10.01.1998р., а саме: 
“ Для проведення виборчої кампанії 1998 року Управління справами Верховної Ради України, Кабінет Міністрів України здійснюють матеріально-технічне забезпечення Комісії, у тому числі надають необхідні приміщення, транспортні засоби, засоби зв'язку тощо.” 
Таким чином особа з назвою“УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ”(код ЄДРПОУ 20064120) не мала жодних повноважень щодо утворення юридичної особи з назвою “Центральна виборча комісія” на підставі Закону України № 733/97-ВР від 17.12.1997р. 
Отже, наведене свідчить про те, що особи з назвою “ЦВК” взагалі ніколи ніким не утворювалось, а внесені у ЄДР відомості є незаконно з огляду на відсутність відповідних рішень компетентного органу про утворення особи з назвою “ЦВК”.
Таким чином відомості про особу з назвою “ЦВК” внесені до ЄДР фіктивно за відсутності самого факту створення юридичної особи, відсутності установчих документів та внесені особою, яка не має прав чи повноважень щодо утворення юридичної особи з назвою “Центральна виборча комісія” відповідно до Закону України № 733/97-ВР від 17.12.1997р.“Про Центральну виборчу комісію“. До того ж ці відомості були внесені у час , коли Закону України № 733/97-ВР від 17.12.1997р. “Про Центральну виборчу комісію“взагалі не існувало, що очевидно доводить факт фальсифікації цих відомостей. 
Крім цього з витягу № 19477615 видно, що відомості про особу з назвою “ Центральна виборча комісія ” внесена до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України ( далі у тексті ЄДРПОУ) та їй присвоєно код ЄДРПОУ № 21661450.
Порядок ведення, внесення відомостей та присвоєння кодів ЄДРПОУ встановлено Положенням про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України( далі у тексті Положення про ЄДРПОУ), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 січня 1996 р. N 118. 
Згідно чинної станом на 24.09.1997 р. редакції п.6 Положення про ЄДРПОУ Створення і ведення Державного реєстру здійснюється Мінстатом, що також є його розпорядником. Розпорядником територіальних рівнів Державного реєстру є відповідні органи державної статистики в Автономній Республіці Крим, областях і м. Києві.
Міністерства статистики України від 20.12.94 р. N 276
Згідно п.п “м” п.4 Положення про обласні, Київське та Севастопольське міські управління статистики, затвердженого наказом Міністерства статистики України від 20.12.94 р. N 276, Управління статистики відповідно до покладених на нього завдань: м) встановлює коди і здійснює ведення Державного реєстру звітних (статистичних) одиниць України; 
У даному випадку цим органом було Управління статистики у м.Києві, правонаступником якого у даний час є Головне управління статистики у м. Києві. 
Згідно чинної станом на 24.09.1997 р. редакції п.1 Положення про ЄДРПОУ Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України* - це автоматизована система збору, накопичення та обробки даних про підприємства та організації всіх форм власності, а також їх відокремлені підрозділи** (філії, відділення, представництва тощо).
* Далі - Державний реєстр. ** Далі - суб'єкти господарської діяльності. 
Згідно чинної станом на 24.09.1997 р. редакції п.1 Положення про ЄДРПОУ До Державного реєстру включаються дані про такі суб'єкти господарської діяльності: 
юридичні особи, а також їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи, що розташовані на території України і провадять свою діяльність на підставі законодавства України; 
юридичні особи, а також їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи, розташовані за межами України, які створені з участю юридичних осіб України і діють відповідно до законодавства іноземних держав.
Отже, якщо особа з назвою “ЦВК” внесена до ЄДРПОУ, то вона є суб'єктом господарської діяльності. Натомість згідно із ст.1 закону України № 733/97-ВР від 17.12.1997р. “Про Центральну виборчу комісію“ було встановлено, що Центральна виборча комісія (далі - Комісія) є постійно діючим державним органом, який відповідно до Конституції України ( 254к/96-ВР ), цього та інших законів України забезпечує організацію підготовки і проведення виборів Президента України, народних депутатів України, а також всеукраїнських референдумів.
Внесення до ЄДРПОУ державних органів і присвоєння їм кодів ЄДРПОУ не було передбачено жодною нормою чинного законодавства України, в тому числі і чинними нормами Положення про ЄДРПОУ.
Крім того згідно чинної станом на 24.09.1997 р. редакції п.9 Положення про ЄДРПОУ Для включення до Державного реєстру суб'єкт господарської діяльності в десятиденний термін після його державної реєстрації (перереєстрації) або прийняття рішення (постанови, розпорядження, наказу) про створення, в тому числі філії, відділення, представництва тощо, подає до відповідного органу державної статистики заповнену облікову картку встановленого зразка, а також нормативні та установчі документи.
Згідно чинної станом на 24.09.1997 р. редакції п.10 Положення про ЄДРПОУ нормативними та установчими документами є:
для суб'єктів господарської діяльності, які проходять державну реєстрацію (перереєстрацію), - свідоцтво про державну реєстрацію та нотаріально засвідчений примірник установчих документів з відміткою реєструючого органу;
для суб'єктів господарської діяльності, які не проходять державної реєстрації, - рішення (постанова, розпорядження, наказ) про створення суб'єкта та Положення (статут) про нього.
Однак як вже зазначалось вище уповноваженим органом Верховною радою України не приймалось і не могло бути прийнято жодного такого рішення (постанови, розпорядження, наказу) оскільки не існувало самого Закон України 17.12.1997р. про Центральну виборчу комісію.
Крім цього згідно чинної станом на 24.09.1997 р. редакції п.11 Положення про ЄДРПОУ. Заповнена облікова картка в органі державної статистики проходить контроль на повноту і відповідність нормативним та установчим документам, і її дані заносяться до бази даних Державного реєстру.
Є очевидним факт, що така перевірка не проводилась оскільки перевіряти було просто нічого з огляду на відсутність жодного установчого документу або рішення (постанова, розпорядження, наказ) про створення суб'єкта та Положення (статут) про нього.
За таких обставин є очевидним , що рішення про включення особи з назвою “ Центральна виборча комісія ” до ЄДРПОУ є незаконним за відсутності документів, передбачених положенням про ЄДРПОУ. 
До того ж згідно чинної станом на 24.09.1997 р. редакції п.15 Положення про ЄДРПОУ у разі включення суб'єкта господарської діяльності до Державного реєстру йому встановлюється ідентифікаційний код і коди класифікаційних ознак. 
Враховуючи , що включення особи з назвою “ Центральна виборча комісія” до ЄДРПОУ є незаконним , то і рішення про встановлення даній особі є незаконним.
Враховуючи вищенаведене Управління статистики у м.Києві незаконно включило особу з назвою “ Центральна виборча комісія” до ЄДРПОУ та встановлюється ідентифікаційний код № оскільки згідно з чинною на той час редакцією Положення про ЄДРПОУ не мала на це жодної законної підстави. 
Також незаконно особу з назвою “ Центральна виборча комісія” внесли до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.
Згідно з ч.1 ст.17 ЗУ ”Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців”Відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток. 
Згідно з ч.1 ст.19 ЗУ ”Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців” У разі, якщо зміна відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, не пов'язана із змінами до установчих документів юридичної особи або не підлягає державній реєстрації, виконавчий орган юридичної особи або уповноважена ним особа зобов'язаний подати (надіслати рекомендованим листом) державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи юридичної особи заповнену реєстраційну картку про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі. 
Згідно з ч.1 ст.11 ЗУ ”Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців” Державний реєстратор після внесення до Єдиного державного реєстру запису про проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця зобов'язаний сформувати реєстраційну справу. 
Перелік документів, з яких складається реєстраційна справа, визначено згідно з вимогами ч.3 ст.11 ЗУ ”Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців”. Зокрема у у реєстраційній справі юридичної особи зберігаються: 
документи, що подаються для проведення державної реєстрації юридичної особи, зокрема один екземпляр оригіналів установчих документів; 
документи, що подаються для проведення державної реєстрації змін до установчих документів, зокрема один екземпляр оригіналів змін до установчих документів та/або один екземпляр установчих документів у новій редакції; 
документи, що подаються для внесення до Єдиного державного реєстру відомостей про відокремлені підрозділи юридичної особи; 
Оскільки такої справи просто фізично не існувало, то для внесення відомостей до Єдиного державного реєстру та формування особу з назвою “ Центральна виборча комісія” зобов'язана була подати документи передбачені ч.1 ст.24 ЗУ ”Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців” . 
Однак як видно із вищенаведеного такої справи не може бути оскільки вказаний у витягу розпорядчий акт ніколи не існував і не існує , а отже відомості до Єдиного державного реєстру внесені за повної відсутності встановлених законом документів та за відсутності самого факту утворення особу з назвою “ЦВК”. 
За таких обставин визначення коду ЄДРПОУ та внесення відомостей до Єдиного державного реєстру здійснено незаконно.
Як вже зазначалось, на підставі ст.1 ЗУ”Про Центральну виборчу комісію” Центральна виборча комісія забезпечує організацію підготовки і проведення виборів Президента України, народних депутатів України, а також всеукраїнських референдумів. 
Враховуючи наведене станом на теперішній час в Україні не існує державного органу Центральної виборчої комісії, яка була б утворена і діяла відповідно до Конституції України і законодавства України. 
Замість цього діє особа з назвою “ЦВК” , яка є незаконним і неконституційним утворенням, не є державним органом та заснована неуповноваженим суб'єктом господарської діяльність.
Згідно із Законом України № 733/97-ВР від 17.12.1997р.“Про Центральну виборчу комісію“ Центральною виборчою комісією має наступні повноваження.
, результати виборів встановлюються як державним органом, який забезпечує організацію підготовки і проведення виборів Президента України та народних депутатів України. 
Згідно із п. 1 та 13 ч.1 ст. 13 ЗУ № 733/97-ВР від 17.12.1997р.“Про Центральну виборчу комісію“ Центральна виборча комісія організовує підготовку і проведення виборів Президента України та встановлює результати виборів Президента України, публікує в пресі та оголошує в інших засобах масової інформації повідомлення про результати виборів Президента України.
Згідно із п. 1, 19 та 20 ч.1 ст. 14 ЗУ № 733/97-ВР від 17.12.1997р.“Про Центральну виборчу комісію“ Центральна виборча комісія організовує підготовку і проведення виборів народних депутатів України, підбиває підсумки виборів у цілому по Україні, інформує 
про них Верховну Раду України та публікує списки обраних депутатів із зазначенням 
прізвища, імені, по батькові, року народження, професії, посади (заняття), місця роботи і проживання, належності до партії, номера виборчого округу, по якому його обрано.
За відсутності утвореної відповідно до закону державного органу Центральної виборчої комісії неможливо організувати, провести і встановити результати виборів Президента України та народних депутатів України, що порушує моє право обирати і бути обраною у встановленому Конституцією і законами України порядку. 
На підставі вищевикладеного, керуючись Указу Президента України від 3 жовтня 1992 року N 493/92 , ст.4, 8, 24, 25, 27 ЗУ ”Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців”, ст. 80, 81, 104 (Припинення юридичної особи) ЦК України п.1 ст.17, ст.18, ст.19, п.1 ст.117 (Забезпечення адміністративного позову), п.1 ст.72 (Підстави для звільнення від доказування), п.1,2 ст.166 (Окремі ухвали суду) Кодексу адміністративного судочинства України,:
 
Прошу суд:

1. Прийняти до розгляду адміністративну позовну заяву.
2. Скасувати рішення про визначення коду ЄДРПОУ для особи з назвою “Центральна виборча комісія”(Код ЄДРПОУ: 21661450) та рішення про внесення відомостей до Єдиного державного реєстру про особи з назвою “Центральна виборча комісія”(Код ЄДРПОУ: 21661450).
3. Зобов'язати внести відповідні зміни відповідача 1 до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України і відповідача 2 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців у зв'язку із скасуванням рішень про визначення коду ЄДРПОУ для особи з назвою “Центральна виборча комісія”(Код ЄДРПОУ: 21661450) та рішення про внесення відомостей до Єдиного державного реєстру про особи з назвою “Центральна виборча комісія”(Код ЄДРПОУ: 21661450).
4. Судові витрати покласти на відповідача.
5. Розглянути справу за мою відсутність.

Додатки (копії документів):

1.Витяг № Витягу № 19477615 (Серія АГ №966868) з з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ЄДР про особу з назвою “Центральна виборча комісія”(код ЄДРПОУ:21661450) - 1 аркуш;
2. Копія адміністративного позову для відповідачів та третіх осіб по справі у п'яти примірниках на _____________ арк.;
3. Оригінал квитанції №_______________ від ____._______.2013 року про сплату судового збору у розмірі __________ грн. ___________коп. - 1арк.
____.11.2014 року _________ Білоцерківська Р.М.

_________________ адміністративного суду
вул. _______________, буд. ____, м. Київ , ________
Позивач: Білоцерківська Рімма Миколаївна,
пров. Фабричний, буд.32 м. Сєвєродонецьк, 
Луганської області, 93401 . т.5-49-09
Відповідач : Державна адміністрація Печерського району м. Київ 
вул.___________, буд._____ , м.Київ

Клопотання 
про витребування у порядку ст. 71 КАС України доказів, що мають істотне значення для вирішення справи та підтверджують правоздатність і дієздатність особи з назвою “Центральна виборча комісія”
До __________________________- адміністративного суду мною подано позовна заява про скасування державної реєстрації особи з назвою “Центральна виборча комісія”. 
Особа з назвою “Центральна виборча комісія” є приватною особою і відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців не має відповідної правоздатності , ніколи не утворювалось, а її державна реєстрація має фіктивний характер. 
Дана обставина підтверджується належним доказом, а саме витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців за № _____________(Серія_________ №___________) про “Центральну виборчу комісію” ( копії Витягу № _____________ (Серія __________№___________) про “Центральну виборчу комісію” додано до позивної заяви). 
Згідно чинної станом на 05.04.2007р. редакції ст. 80 ЦК України Юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку. 
Згідно ч.1 ст. 82 ЦК України на юридичних осіб публічного права у цивільних відносинах поширюються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом.
Згідно п.п. 3 ч.2 ст. 82 ЦК України Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. 
Згідно з ч.1 ст.24 ЗУ ”Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців” Для проведення державної реєстрації юридичної особи засновник (засновники) або уповноважена ними особа повинні особисто подати державному реєстратору (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) такі документи: 
заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації юридичної особи; 
примірник оригіналу або нотаріально посвідчену копію рішення засновників або уповноваженого ними органу про створення юридичної особи у випадках, передбачених законом; 
два примірники установчих документів; 
Однак згідно із Витягом № ______________ особи з назвою “Центральна виборча комісія” не має розпорядчого акту про її створення, дата її створення не відома, а установчих документів у останньої взагалі не існує.
Відповідно до наведеного, правоздатність , зокрема і процесуальна, виникає з моменту набуття особою статусу юридичної особи, який у даному випадку міг набуватися з моменту видання відповідного розпорядчого акту про її утворення та затвердження положення про “Центральну виборчу комісію” Відсутність розпорядчого акту також доводить те, що такої юридичної особи ніколи не створювалось , а відповідно такої юридичної особи не існує і внесення даних про неї у Єдиний державний реєстр юридичних осіб і фізичних осіб підприємців здійснена незаконно. 
У зв'язку з цим, не існує жодних законних підстав вважати, що особа з назвою“Центральна виборча комісія” є утвореною відповідно до закону юридичною особою, набула статусу юридичної особи та на підставі цього має необхідний обсяг правоздатності і дієздатності. 
У зв'язку з цим, для встановлення цих обставин виникає необхідність з'ясувати ким утворена та зареєстрована особа з назвою “Центральна виборча комісія”.
Для з'ясування і підтвердження доказами цих обставини з метою повного і всебічного розгляду справи, є необхідність витребування та дослідження у судовому засіданні по справі оригіналів документів з реєстраційної справи юридичної особи з назвою “Центральна виборча комісія” , на підставі яких дана особа зареєстрована. 
Такими документами є заповнена реєстраційна карта форма №1, на підставі якої проведено реєстрацію і до Єдиного державного реєстру юридичних осіб і фізичних осіб підприємців внесені відомості про особу з назвою“Центральна виборча комісія” , Рішення засновників або розпорядчий акт компетентного органу про утворення особи з назвою “Центральна виборча комісія” , Статут або положення особи з назвою “Центральна виборча комісія” , затверджене рішенням засновників або розпорядчим актом компетентного органу, а також довіреність уповноваженої особи, у разі якщо документи для державної реєстрації особи з назвою “Центральна виборча комісія” подавались не її засновником, а уповноваженою ним особою. . 
Я не маю можливості надати ці документи у зв'язку з тим, що я не маю доступу до реєстраційної справи особи з назвою “Центральна виборча комісія” , а виготовлення та надання копій відповідних документів з від державного реєстратора взагалі прямо заборонено. 
Так відповідно до ч.6 ст.10 ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців" Право доступу до документів, які знаходяться у відповідній реєстраційній справі, мають засновники (учасники) юридичної особи, фізична особа - підприємець, а також уповноважені ними особи та особи, які згідно з відомостями, внесеними до ЄДРЮО і ФОП, мають право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, на підставі письмової заяви та працівники контролюючих і правоохоронних органів на підставі відповідного письмового запиту, якщо такий запит подається у зв'язку із здійсненням ними повноважень, що визначені законом. 
Державному реєстратору забороняється видавати копії документів, які знаходяться у відповідній реєстраційній справі. 
Відповідно до ч.1,2 ст.13 ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців"
1. Витребування документів з реєстраційних справ здійснюється на підставі судового рішення. 
2. Державний реєстратор зобов'язаний зробити копії документів, що вилучаються з реєстраційної справи, пронумерувати, прошити та завірити їх власною печаткою. До реєстраційної справи долучаються судове рішення про витребування документів, супровідний лист або документ, яким суд уповноважив особу на їх одержання, а також копія опису документів, які вилучені. Оригінали документів, які вилучені з реєстраційної справи, надсилаються поштовим відправленням з описом вкладення до суду або передаються безпосередньо особі, уповноваженій судом на їх одержання. 
Відповідно до ст.5, 11 ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців" заповнені реєстраційні карти, рішення засновників, розпорядчі акти та установчі документи знаходяться в реєстраційних справах юридичних осіб у відповідних реєстраційних службах управлінь юстиції за місцем знаходження і реєстрації юридичної особи.
У даному випадку заповнена реєстраційна карта №1, рішення засновників або розпорядчий акт та установчі документи особи з назвою “Центральна виборча комісія” та довіреність уповноваженої особи , яка подавала документи для державної реєстрації, знаходяться в її реєстраційній справі, яка знаходиться за місцем реєстрації цієї особи в Реєстраційній службі ____________________ управління юстиції ________________, яка знаходиться за адресою: ___________,Київська обл., м. Київ, вул._________________, _______, тел. _______________.
04071, м. Київ, вул. Ярославська, 5/2
Веб-сайт: www.rs-kyivobljust.gov.ua, E-mall: kievobl_dr@drsu.gov.ua,
Начальник служби: Ботезат Олексій Павлович, (044) 425-32-24
Відповідно до ч.1 ст. 71 КАС України Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. 
Відповідно до ч.3 ст. 71 КАС України Якщо особа, яка бере участь у справі, не може самостійно надати докази, то вона повинна зазначити причини, через які ці докази не можуть бути надані, та повідомити, де вони знаходяться чи можуть знаходитися. Суд сприяє в реалізації цього обов'язку і витребовує необхідні докази. Про витребування доказів або про відмову у витребуванні доказів суд постановляє ухвалу. 
На підставі вищенаведеного, керуючись ч.2 ст.19 Конституції України, ст. 49, 50 , 71 КАС України, ст.5, 10, 11, 13 ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців"
Прошу 
1. Розглянути і задовольнити це клопотання, про що постановити письмову ухвалу.
2. Витребувати від Реєстраційної служби_________________ управління юстиції Київської області для огляду та дослідження у судовому засіданні оригінали наступних документів, що знаходяться у реєстраційній справі особи з назвою“Центральна виборча комісія”(Код ЄДРПОУ: 21661450) і підтверджують факт її утворення , як Центральної виборчої комісії, та на підставі яких про неї внесені відомості до ЄДРЮО і ФОП, а саме:
1. Заповнену реєстраційну карту форма №1, на підставі якої зареєстровано особу з назвою “Центральна виборча комісія”(Код ЄДРПОУ: 21661450).
2. Рішення засновників або розпорядчий акт компетентного органу про утворення “Центральної виборчої комісії”(Код ЄДРПОУ: 21661450)
3. Статут або положення про “Центральну виборчу комісію”(Код ЄДРПОУ: 21661450), затверджене рішенням засновників або розпорядчим актом компетентного органу.
4. У разі якщо документи для державної реєстрації особи з назвою “Центральна виборча комісія”( Код ЄДРПОУ: 21661450) подавались не її засновником, а уповноваженою ним особою, то відповідну довіреність уповноваженої особи, яка подавала документи для проведення державної реєстрації цієї юридичної особи. 
5. Ухвалу за наслідками розгляду цієї заяви надати згідно з вимогами КАС України на мою домашню адресу: пров. Фабричний, буд.32 м. Сєвєродонецьк, Луганської області, 93401.

___.12. 2014 року _________ Білоцерківська Р. М.


Немає коментарів:

Дописати коментар

- КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ - Стаття 5. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. -
- Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Стаття 19. Конституції України -

НАЙЦІКАВІШЕ В БЛОЗІ