Відповідно до статті 140. Конституції України місцеве
самоврядування є правом територіальної громади самостійно вирішувати питання
місцевого значення в межах Конституції та законів України.
Територіальні громади (юридичні особи
публічного права) села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними
органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності
(ст..143).
Відповідно до статті 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” територіальним громадам (юридичним особам публічного
права) сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності
на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю,
природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки,
страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств,
житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони
здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права,
рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права
комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження.
Наче все дотепно і, гранично зрозуміло. Але, не в
Задзеркаллі.
Ось, наприклад, довідник організацій та
підприємств України B2BТoday.com.ua (http://b2btoday.com.ua/), запевняє своїх відвідувачів в тому, що спотворена до невпізнаваності
існуюча неконституційна система місцевого самоврядування головним своїм „надбанням”,
сьогодні, вважає створені нею фейкові представницькі і виконавчі органи та
приватні комунальні підприємства, організації, установи - суди, правоохоронні
органи та інше лайно.
Далі без коментарів...
Матеріал
підготував: Сергій Філіпенко
По статье всё понятно. А каков метод перехода имущества селькой громады в приватну властноть?
ВідповістиВидалитивот Вы раскопали всё это про Днепровскую область. Понятное дело, что такое же по всем областям. Вы же ведь не исключение. ... И дальше что? Что делать-то с этой инфой? Ходить с ощущением: У меня есть клёвая инфа?
ВідповістиВидалити